Let´s talk about lips

Hei alle fine!

Dere veeeet…. Jeg er i tilbake på jobb igjen! Vi bodde siste natt i Sandefjord for å ta vare på hunden til mammi og huset hennes, det var så koselig! Mamma bor perfekt til ved skog og mark, så vi gikk tur begge dagene, lagde kjempe god middag, spiste frokost på cafe og så resten av Narcos. Perfekt avslutning på friperioden vil jeg si. En annen ting jeg gjorde dagen før vi skulle på jobb var å fylle i leppene mine igjen. Aldri mer, haha! De som har gjort det selv vet at man ender opp med kjempe hovne lepper de første dagene, men jeg hadde bare så lyst og fikk et kick. Uansett: Jeg tenkte jeg skulle fortelle dere hele mitt historie når det kommer til fillers i leppene. Jeg har skjønt virkelig at jeg ikke hadde trengt større lepper nå, og at jeg nesten angrer litt – men gjort er gjort, haha! Å det går ut igjen. Jeg angrer nok ikke når hevelsen har gått ned, men akkurat nå er de veldig store. Første gang jeg fylte i leppene var på videregående, men jeg husker faktisk ikke om jeg var 16 eller 17, men det var i hvert fall ikke lovlig. Man må være 18 år for å fylle i leppene, men desperate meg fant et smutthull. Jeg spurte alle klinikker om jeg kunne fylle, men ingen andre enn en klinikk i Larvik kunne gjøre det på meg. Jeg var så glad og reiste til Larvik med en venninne i skoletiden. Ja, jeg skulket for å ta leppefillers.. Uffameg.Adressen jeg fikk førte oss til et helt vanlig hus med null informasjon om klinikk, så det virkelig veldig useriøst og skummelt. Men herregud, det stoppet ikke meg! Så vi ringte på og en dame møtte oss og fulgte oss ned i kjelleren hennes. Det høres i hvert fall ikke bra ut, men det var en ordentlig klinikk-seng og flere saker som liksom virket veldig salong-klinikk aktig. Så begynte hun å fylle – Juvederm 0,5ml. Jeg betalte veldig mye (i kontant) og jeg husker godt hele behandlingen. Det var vondt og veldig mye klemming på leppene. Bildene over er resultatet, klumpete og ikke særlig fint. På grunn av at jeg fikk klumper og ujevne lepper, så måtte jeg bestille ny time et annet sted. Der jeg fylte vipper var det også en som fylte i lepper, så jeg bestilte der. Jeg ble så fornøyd etter den behandlingen! Hun hadde ingen fillers selv, hun så hva jeg trengte og hun reddet leppene mine. Jeg fortsatte å fylle hos hun tre ganger til senere (tror jeg), og jeg har ingenting vondt å si om hun. Bildet øverst til høyere er før alle fillers, se så små lepper – haha! Jeg hadde jo nesten ikke overleppe, derfor ville jeg så fylle. Og fordi jeg var i en skikkelig barbie periode. Så testet jeg enda et sted. Aurora klinikken i Tønsberg, og da fylte jeg Teosyal. Det var litt vondere enn juvederm, men resultatet ble veldig bra der også syntes jeg! Disse bildene er fra rett etter, så jeg er veldig hoven her også. Forrige gang jeg fylte før mandagen nå, det var i Februar. Så det begynte å bli veldig lenge siden. Da fylte jeg Hylaronicasyre på H.M Beauty i Larvik – FYFAEN så vondt, haha! Det var veeeeldig vondt siden det er gele og inneholder ikke bedøvelse slik som Juvederm. Men resultatet ble bra da også, men jeg tok bare 0,5ml siden jeg fikk så vondt og svettet meg ut av stolen. Jeg følte ikke at jeg fikk så god effekt av den filleren, så det var en nedtur… Men kanskje det var fordi jeg bare tok 0,5ml. 

Før og etter fillers – MEN på etter-bildene er jeg så hoven, så ikke få panikk. Jeg hovner veldig opp og jeg syntes ikke disse leppene på etter-bildene er fine. Så slapp av, haha! Disse bildene er i tillegg fra 1,5-2 år siden tror jeg, så de ser langt ifra slike ut nå. Denne gangen dro jeg på VIP Beauty i Sandefjord hvor en kjempe dyktig dame jobber! Jeg fikk en fillers som heter revofil og jeg må være ærlig og si at det heller ikke var noe godt. Men man får en veldig bra bedøvelses krem, så det går fint. I tillegg så gjør stikket vondt, når det pumpes inn, så gjør det ikke vondt lenger. Nerina som fylte i mine lepper har et øye som ser hva som er fint og hva som trengs, så hun gjorde underleppen min større, jevnet ut overleppen min og pyntet litt på noen kuler jeg hadde. Det hadde jo ikke jeg anelse om at jeg trengte, for jeg pleier bare å be dem om å gi meg mer volum, så at jeg fikk skikkelig hjelp denne gangen var fantastisk! Videre kommer jeg kun til å fylle på VIP Beauty, siden jeg fikk så god hjelp og resultatet kommer til å bli kjempe fint! Facebook siden deres finner dere HER

Jeg er ferdig for dagen nå, så jeg skal trene, sole meg, dusje og sove. Dette blir en rolig periode og det passer meg perfekt. Vi blogges senere! <3 Smask 

5 kommentarer
    1. heck: Hvis du skal ta en gang, så start rolig! 🙂 Juvederm 0,5 Ml gir et fint resultat til første gang, men så klart trenger du ikke ta så mye som 0,5 heller! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg