Just ordered

 ♥ God søndag ♥

Hei alle sammen! Denne søndagen planla vi å gå en god tur, spise mat ute og nyte hverandres selskap. Men så kom regnet…:-( Så vi har egentlig bare vært hjemme hele dagen og F holder på med middag. Vi gjorde jo ikke så mye mer spennende i går heller, så jeg håpet virkelig på litt mer i dag, men vi kan jo ikke gjøre noe med været. Å hvis vi gidder så kan man jo gå i regnvær også. F og jeg skal til Sfj i morgen og bo der en natt, så DA skal vi gå turer med hunden til mamma og kose oss så masse før vi skal på sjøen igjen på tirsdag. Tiden går så fort at jeg blir kvalm, men men – det går fint! Søndager generelt er en skikkelig inne dag, inne dag blir sofa og internett, som ender med shopping fra min side. Forrige søndag kom jeg over noen ting jeg virkelig fikk lyst på, så bestilte jeg dem i løpet av uken – dessverre så har de ikke kommet i posten enda, men forhåpentligvis så kommer de i morgen. Hvis ikke så vet jeg ikke hva jeg gjør, for vi skal jo på jobb – heh! 

Contour kit / Ultra Brow Palette / Sminke koffert 

Jeg handler sjeldent på Blivakker, men jeg kikket fort innom siden jeg tross av alt hadde veldig mye med tid. Jeg kom så klart over noe som virket interessant! Denne sminke kofferten gleder jeg meg skikkelig til å få. Jeg som reiser på sjøen hver eneste måned, så tenkte jeg at den kunne være lur å ha med seg for å ha orden i sakene. Jeg har jo så fint system her hjemme i sminkebordet mitt, og når jeg skal på jobb bruker jeg som regel bare å ta med det jeg trenger i en gammel sminke veske. Så denne gleder jeg meg så til å få! Øyebryns kit trenger jeg jo så virkelig, så jeg håper jeg klarer å forme brynene jeg ikke har litt bedre, hehe. 

Dag planlegger perm / Innhold ark – utsolgt / Meny planlegger 

Å denne dag planleggeren altså! Jeg elsker å skrive ned avtaler og holde orden i dagene mine, så denne passer midt i blinken. Jeg så den først i Larvik på glitter, men jeg tenkte at jeg ikke gadd å betale 200kr for en når jeg allerede har en vanlig dag planer. Meeeeen så endret jeg mening og reiste tilbake på Glitter, da var det så klart helt utsolgt i Vestfold og Telemark! Så jeg bestilte på nettet og håper viiiiirkelig at den kommer i morgen slik at jeg kan ta den med meg på båten. I tillegg kjøpte jeg meny planlegger som jeg kan feste i boken. Genialt! 

Så det gleder jeg meg til! Jeg viser dere i morgen dersom det kommer (krysser fingrene) – så det blir bra! I morgen reiser jeg til Sfj for å fikse vippene min, omg det er etterlengtet! Jeg har ikke fikset de på 5 uker, så dere kan tenke dere hvor mange jeg har igjen – haha! Blogges senere <3 

3 kommentarer
    1. Hei:) Kan du skrive litt mer om neseoperasjonen? Hvordan har det gått siden du kom hjem fra Tyrkia? Ser du at nesa forandrer seg, mtp at det kan ta ett år før endelig resultat? Er du fornøyd, smerter osv? Har tenkt på neseoperasjon i snart 12 år, så syns det hadde vært veldig interessant å lede litt mer om det:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg