Perfekt dagen derpå

Hei alle fine!

Overskriften sier vel egentlig sitt. Vi hadde en liten fest i går og koste oss veldig masse sammen med noen venner. Det var veldig koselig og gøy! Det er så lenge siden jeg har festet og drukket alkohol, men likevel ikke etterlengtete. Jeg trives svært godt på fest og selskaper, men alkohol har jeg aldri hatt en stor greie for egentlig. Jeg tåler nesten ingenting, så sånn sett er det ganske slitsomt. Å hva er egentlig så gøy med å legge seg for å sove, men hodet spinner rundt, og man våkner med hodepine? Jeg syntes ikke det er så gøy, haha! Men jeg la meg egentlig ganske tidlig og fikk den søvnen jeg trenger. Men da jeg våknet i dag var munnen tørr, jeg hadde sminke på og hode verket. Den aller beste kuren for fyllesyke syntes jeg er noen brustabletter som heter TREO, de funker! Men på grunn av at jeg sovnet med sminke, så måtte jeg virkelig pleie den litt i dag. Jeg startet med en lang dusj, så renset jeg huden min med min absolutt favoritt rens fra Chanel. Denne har jeg blogget om tidligere, jeg elsker den! SAMSUNG CSCJeg har enormt mange forskjellige ansiktsmasker og jeg syntes det er så gøy å teste ut nye hele tiden. Men da jeg gikk gjennom samlingen kom jeg over denne gamle favoritten. Dette er en oppstramming maske som liksom gir et synlig ansiktsløft. Den gir en fast og smidig hud, definerte konturer og løft. Dette er min andre krukke og jeg liker den ganske godt. Den er hvit når du legger den i ansiktet, men når den er ferdig etter 20-30 minutter så blir den helt sølv. Det er litt kult! SAMSUNG CSCDenne masken skal man påføre ganske mye av for å få et bra resultat, og i tillegg inneholder krukken ganske lite – så det er ikke veldig mange masker i en. Jeg har ikke så mange meninger om den funker eller ikke, men jeg bruker den fordi jeg syntes det er utrolig deilig å kjenne at masken stivner og strammer opp huden min. I tillegg så syntes jeg at den gir litt luksus-følelse, og det elsker jo jeg, hehe ♥​Så nå føler jeg mer fresh og i fin form, og det er så deilig når man egentlig våkner opp og kjenner seg skikkelig hangover. Så da var det problemet løst! F og jeg skal bare slappe av i dag, kanskje en tur ut og handle litt og bare kose oss. Jeg ønsker alle en kjempe fin lørdag, så blogges vi senere ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg