Date night

God kveld kjære lesere! 

F og jeg har nettopp kommet hjem fra en skikkelig koselig date. Ja, vi har dater fremdeles etter et års samboerskap. Det er så viktig å ta vare på hverandre og gjøre koselige og romantiske ting sammen. Vi er romantiske og snille med hverandre hver dag vil jeg påstå da, hehe! Men litt ekstra i dag kanskje. F inviterte meg med på en kino som vi begge ville se. Vi så “American made” og den var faktisk veldig bra! Det er ekstra spennende å følge med når man vet at det er en sann historie. Jeg har dessverre blitt veldig forkjølet, så jeg snufset og nøys gjennom hele filmen. Beklager til alle som satt i salen med oss, heh.. Etter filmen gikk vi 100 meter til bryggeriet pizza og spiste pizza. Jeg har mistet smaken igjen, fader altså!! Jeg mister den hele tiden. Det tok så lang tid etter operasjonen til jeg fikk den tilbake, så blir jeg syk og mister den nå igjen?! Med andre ord, jeg smakte ingenting av den pizzaen. SAMSUNG CSCBukse – HER / Genser – HER/ Jakke – HER / Sko – Utsolgt, lignende HER 

Hvoooor kul er ikke denne jakken? Jeg digger den. De som kjenner meg vet at jeg liker alt med glitter og blingbling haha. Denne jakken er spesielt fin til en hvit kjole eller topper med åpen rygg, så syntes liksom bare brun sommer hud. Jakken kjøpte jeg på Missguided, det er en kjempe bra nettside og jeg elsker alt der! Den kostet rundt 1000kr også kommer frakt og toll i tillegg. Handler man for mer enn 300(troooor jeg?) så kommer det toll i tillegg. SAMSUNG CSCSå slik har kvelden våres vært! Kino og pizza på en torsdag høres vel ikke feil ut? Jeg storkoste meg i hvert fall, jeg elsker å være sammen med kjæresten miiin. Nå skal vi starte på sesong 2 av Narcos, så vi snakkes senere! <3 

5 kommentarer

Siste innlegg