Dilemma

God kveld ♥

Jeg måtte faktisk google ordet dilemma siden jeg ikke helt har vist nøyaktig hva det betyr, heh! Å skriver man noe feil, så får man jo høre det:-) Jeg skriver mye feil, I know, men jeg besto i hvert fall skolen og det får være godkjent nok. Uansett: Dilemmaet mitt i dag kjære lesere, det er om jeg skal beholde håret lyst eller om jeg skal farge det mørkt igjen. Jeg hater håret og trynet mitt nå, men det gjorde jeg vel når jeg hadde svart hår også. Det er så vanskelig! Jeg hadde blondt hår frem til 6.klasse da jeg endelig fikk farge det mørkt av mamma. Jeg angret i 7.klasse og farget det blondt igjen – da ble det helt gult og ikke særlig kult. Så noen uker senere farget jeg det i en fin brunfarge og kjøpte extensions fra Nille. På ungdomsskolen hadde jeg brunt hår, så blondt, så brunt, så platina hvit frem til videregående da jeg plutselig farget det rødt. Jeg trivdes faktisk veldig godt med helt lyst hår, og jeg hadde veldig få “jeg er stygg” perioder, men det er liksom så ille stempel når man har helt platinablondt hår. Så jeg begynte rett og slett å bli skikkelig lei av å få blikk og bli sett stygt på, i tillegg så sa F at han likte brunt hår sikkelig godt og trodde jeg ville kle det. Så da jeg var på ferie med mamma og søss i fjord høst, så farget jeg håret mørkt og overrasket F med det. Så koselig og gøy med en sååå positiv reaksjon. Så da hadde jeg mørkebrunt hår, gikk lei av det veldig fort og farget det svart. Svart hår er så sinnsykt fint, men på vinteren  var jeg så bleik og jeg har ikke noe spesielt eksotisk utseende, så jeg følte meg som snehvit liksom – og hun er den mindre pene av prinsessegjengen om dere skjønner? Så, desperat farget jeg håret mitt lyst igjen og her er jeg nå…… SAMSUNG CSCHåret er egentlig litt mørkere, men her står jeg i solen. Men med lyst hår så føler jeg at jeg må være veldig forsiktig (noe jeg ikke klarer) med sminken for å ikke få et for voldsomt utseende. Skjønner? Det er i hvert fall skikkelig frustrerende. Akkurat nå vil jeg farge håret svart, men jeg vet at jeg vil angre og da sliter jeg litt kan man jo si. Håret mitt tåler egentlig ikke noe mer i det hele tatt, så jeg må være veldig forsiktig med det.. Sååå what to dooooo..Nå skal jeg avgårde å ta sol, så jeg ikke ligner på snehvit, så skal jeg til søss og tilbringe kvelden der. Vi blogges senere <3 

9 kommentarer
    1. Syns du kler begge farger, men hadde jeg vært deg så hadde jeg nokk beholdt blond fargen 🙂 har akk det samme problemet selv! Har egentlig blondt hår selv, men har farget det stort. Å det tar på både krefter og lommeboka får smake da jeg hver måned må farge etterveksten 🙄

    2. definitivt lyst. Hva med å stripe med brune striper som du hadde før? For å gjøre minst skade på håret men samtidig så er det en forandring 🙂

    3. Så kjempefin nesen din ble! Når jeg scrollet ned og bildet dukket opp tenkte jeg Åh sånn nese vil jeg ha! 🙂

    4. Huff jeg klarer ikke bestemme meg selv. Hadde brunt for litt siden, men fargen slapp veldig i syden, og så tenkte jeg å farge det nesten sort nylig, men i siste liten freeket jeg ut og valgte å stripe det lysere istedenfor. Jeg vil egentlig ha mørkt hår, men jeg vet virkelig ikke om det står til huden min! Fuck ass. Men husk, blondt slår aldri feil da… man er jo babe med blondt hår!

    5. Anonym: haha! Akkurat sånn hadde jeg det også. Hadde svart hår, så lysnet det og da måtte jeg egentlig farge det mørkt igjen for å holde på fargen, men så ble det blondt! Jeg vet ikke hva jeg ender opp med, det er så slitsomt…..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg