Hjemme hos mamma

Hei!

Jeg er hjemme hos mamma i Sandefjord igjen. Jeg ville se mamma og søsteren min og ha litt kvalitetstid sammen med dem! Så da kom jeg hit i går formiddag og blir til i morgen en gang. Jeg bruker å dra en tur hit hver gang jeg har fri fra jobb, hvis ikke så ser jeg dem jo aldri..  Tidlig i dag dro jeg til søsteren min for å gå en tur, slappe av og ordne oss sammen før hun skulle på jobb. Mamma var også på jobb, så jeg gikk litt i byen og kjøpte inn noen ting jeg hadde planer om. Blant annet pads, tannpasta og tøfler – ingenting å blogge om med andre ord, haha! Jeg var innom hm og tok med meg det ene og det andre, men så innså jeg at jeg klager fordi klesskapet mitt er alt for fult, så da la jeg det tilbake. I tillegg så ble lommeboken ganske tynn etter Istanbul, så jeg må være litt flink slik at jeg ikke havner på luksusfellen. Haha.SAMSUNG CSCFormen min er langt ifra bra om dagen. Ikke for å klage eller syte, men jeg har vært hos legen to ganger og tatt mange prøver. Videre nå så skal jeg bli henvist til en spesialist. Så det blir spennende. Nå har jeg vært syk siden jeg var i Istanbul, så det er lenge og veldig slitsomt. Jeg blir fort sliten om dagen og jeg eier ikke energi, så derfor er jeg ikke så ivrig på bloggfronten heller dessverre. Det suger å ikke føle seg vel i kropp eller sinn, skikkelig. Jeg får nesten ikke ned mat og jeg har gått ned flere kilo etter at jeg ble syk, så det er ikke rart jeg føler meg sliten. SAMSUNG CSCVidere i dag skal jeg gå enda en tur, men denne gangen med mamma. Vi går alltid så mye turer, men det er fordi både mamma og søss har hund – så da må man jo bare. Men jeg liker det skikkelig godt, naturen her omkring er nydelig og det gir faktisk litt energi når jeg er i naturen. Det bare slår meg helt ut når jeg kommer hjem igjen, heh.. Så skal jeg kanskje møte en venninne også søss igjen senere i kveld. Mys! Vi snakkes senere, håper alle har det fint <3 

4 kommentarer
    1. Anonym: Jeg har ikke gjort det, men tror jeg mener at det er rundt 30 000kr. Kommer litt an på hvor mye fett man har her og der liksom, men i utgangspunktet 30 000.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg