Mitt sminkebord

SAMSUNG CSCHei alle sammen! 🙂 

Nå er det veldig lenge siden sist, men jeg har vært så sliten og i så dårlig form. Jeg har alltid en unnskyldning, haha! Vi gikk av båten på tirsdagen og da dro vi direkte til Pir4 i Sandefjord med flere fra jobben for å spise pizza og kose oss. Jeg fikk så vondt i magen, jeg hadde vondt i magen hele dagen men på kvelden ble det så mye vondere. I tillegg fikk jeg ekstremt vondt i nedre del av ryggen, så det var like før jeg vurderte å ringe legevakten eller sykebilen – for det var så vondt. Men heldigvis gikk det over dagen etter, og jeg venter dessuten på svar fra legen etter at jeg var der på mandagen og tok enda flere prøver. Men uansett!: Jeg har fått orden i sminkebordet mitt! Jeg tror sminkebordet heter malm? Det er i hvert fall fra IKEA og kostet rundt 1000kr. Det er så verdt det! Det er helt genialt at det følger med en glassplate som ligger på toppen slik at man ikke trenger å stresse med sminkeflekker osv. Jeg glemte så klart å kjøpe slike organiserings bokser, så sminken min har sett slikt ut den siste tiden….. Jeg hater å ikke ha orden, så dette gjør meg skikkelig urolig og jeg blir sur av å se på slikt. Klesskapet mitt ser nøyaktig likt ut, så jeg lukker døren til garderoben frem til jeg får tid til å ordne der – for det tar nesten en hel dag…..Gruer meg allerede. Å jeg søkte overalt på nett etter organiserings greier, men jeg fant ingenting i starten, men så kom jeg over en blogg som hadde likt bord som meg og det var skikkelig organisert! SAMSUNG CSCDisse smarte boksene fra Clas Olson reddet meg! Det er tre lange bokser og tre små, så jeg kjøpte to stk av denne pakken til 39kr tror jeg, og en pakke med fem små for å få litt mer variasjon. Disse boksene er helt geniale til å oppbevare småting som sminke, spenner og smykker. Så i mitt sminkebord finnes det litt av hvert. Etter at jeg startet på båten så har interessen for sminke vokst skikkelig, så jeg begynner å få litt å velge mellom nå selvom jeg ikke har enorme mengder. SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSCBle det ikke bra? Åhh det er en så god følelse av å ha orden. Det gjør meg glad♥​SAMSUNG CSCNå skal jeg ordne meg og kjøre til Sandefjord – jeg skal tilbringe litt tid med mammi, søss og Mix! Så vi blogges derfra ♥

6 kommentarer

Siste innlegg