Meg i dag!

God morgen, alle fine! 

Jeg håper dere har en fin lørdag så langt. Jeg går i surr i hvilken dag det er, men søsteren min kommer på kaia i dag, så derfor skjønner jeg at det er lørdag. Og det var grøt til lunsj, haha! – Hver lørdag. Så det vil si at vi er godt igang med helgen, så da er det snaaaart bare en uke igjen, det har gått fort! Søss kommer for å hente noe jeg har kjøpt til henne, og for å levere jordbær og en extensions hestehale. Jeg elsker å ha slike løshår hestehaler som  man bare klyper fast i sitt eget hår, det er helt perfekt på jobb! I dag er det også to uker siden jeg ble operert. For å være ærlig, så er jeg ikke fornøyd akkurat nå, men det er bare to uker siden og det endelige resultatet kommer ikke før om flere måneder. Nesen er fremdeles vond, det er masse sår, blod, og den er veldig hoven (håper jeg), så jeg må bare smøre meg med tålmodighet. Men frustrerende er det! Jeg vil bare se resultatet nå og like meg selv, men nå ser jeg bare en stor nese…:-( Så jeg håper det blir bedre. I tillegg fikk jeg i meg noe da vi var i Istanbul, så formen min er ikke helt på topp. Søss kommer med noen medisiner i dag, så hvis ikke de hjelper, så må jeg ringe legen. Hater å være syk! Spesielt på jobb, da kan man liksom ikke være syk. SAMSUNG CSCSå noen har lurt på hvordan nesen min ser ut nå som jeg ikke har teip eller noe støtte på. Så her er jeg i dag! Jeg ser betydelig forskjell fra den gamle nesen til nå, men den skal bli mer kurvet, lavere og smalere. Jeg oppdaterer dere så klart underveis når den begynner å bli slik den skal. Noen tenker sikkert at jeg er helt syk i hodet, men jeg har nevnt det førti ganger at jeg ikke likte nesen min. Så derfor ville jeg fikse på den. Det er mye jeg ikke er fornøyd med, men et sted går vel grensen.. Det er så dritt å ikke føle seg fin, er noen enige? SAMSUNG CSCUtrolig nok, så føler jeg ikke like mye på det å bli sett fra siden nå, fordi jeg føler meg annerledes. Men når jeg tar bilder fra siden, så er jeg ikke så fornøyd. MEN nå må jeg gi meg, for resultatet er ikke ferdig enda! Jeg klarer ikke vente, haha! F må minne meg på det hele tiden, at den kommer til å forandre seg for hver uke som går, så jeg må bare vente.. Tusen takk for alle spørsmål forresten, jeg svarer i kveld eller i morgen! Så kom gjerne med flere i forrige innlegg. Ønsker alle en fin helg, så blogges vi senere <3 

5 kommentarer
    1. Får du rabatt eller noe på evt neste operasjon dersom du ikke blir fornøyd med det endelige resultatet?

    2. Jeg synes nesa di så veldig feminin og søt ut nå jeg! Den blir sikkert enda finere etterhvert også bare gi det litt tid! ☺

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg