Luksus i hverdagen

Hei alle fine!

Først så må jeg bare beklage kvaliteten på bildene, men lyset inne på lugaren samarbeider ikke for å si det mildt. Så det får dere bare tåle! jeg bor på en innvendig lugar, det vil si at jeg ikke har vindu. Men det går fint. Som jeg nevnte tidligere, så handlet jeg litt i går. Sjokk? Jeg siklet på denne boksen forrige periode, men parfyme kvoten min var tom. Det var den ikke nå, så da slo jeg til. Jeg prøvde håndmasken fra denne serien forrige periode, og den er overraskende god altså! Jeg elsker masker til ansikt, hår, føtter, hender og ja, alt man kan sette en maske på? Det gir en så god følelse! Så denne serien fra Miqura er helt genial. Tro det eller ei, men jeg bruker forskjellige masker flere ganger i måneden. Jeg elsker å pleie meg selv. SAMSUNG CSC

Jeg kjøpte det altså på båten, tror det koster rundt 349kr, så det er ikke så dyrt! Alle produktene kan kjøpes separat også. Det inneholder tre ansikts masker, en til føttene, en til hendene og en før sminke silke maske. Høres ikke det digg ut? Jeg vet ikke helt når jeg kan teste ut ansikt maskene enda, i og med at jeg opererte for 11 dager siden? Jeg får vel vente litt før jeg prøver de, selvom det frister ekstremt med en kokosnøtt maske som gir fuktighet i kveld, ah… Kanskje føtter og hender skal pleies da, vi får se! SAMSUNG CSCDet er tre forskjellige masker. Anti age, Anti blemish pore mask og en moisturizing mask. Spennende! SAMSUNG CSCDet er viktig å ta vare på seg selv! Jeg ville bare tipse om disse, så kanskje noen andre kjøper de også! Anbefales. Uansett, nå må jeg jobbe videre! Bare 9,5 timer igjen, haha! Livet. Vi blogges <3 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg