Breakfast in bed

God morgen, alle fine! ♥

Dere vet når man våkner opp etter en kjempe god søvn, rusler inn på kjøkkenet i morgenkåpen for å sette på en tekopp og bare nyter sitt eget selskap? Jeg har hatt en slik morgen! I tillegg kom ånden snikende, så oppvasken er tatt, sengetøyet er skiftet og vaskemaskinen holder på. Det er den beste følelsen! Jeg elsker virkelig å ha det ryddig og rent, det gjør noe med meg. Så etter alt slikt var gjort, så lagde jeg meg rett og slett baguetter og egg til frokost som jeg spiste på sengen. Jeg er nemlig alene denne morgenen, så da får jeg jo gjøre det beste ut av det når ikke kjæresten min er her for å varte meg opp. I natt sov jeg veldig godt siden jeg endelig lå slik jeg pleier å ligge når jeg skal sove. Etter operasjonen så skal man ha holdet høyt mens man sover, og ligge på ryggen, så jeg har sovet forferdelig dårlig den siste uken 🙁 Men i natt unnet jeg meg å sove riktig♥ Jeg fikk ingen informasjon om hvor lenge man skal sove på ryggen, men hevelsen min har gått betraktelig mye ned og jeg føler meg fin, så da går det vel greit. SAMSUNG CSCI dag skal jeg: 

♥ Vaske gulv, bad, støvsuge og tørke støv ♥

♥ Rydde i klesskapet ♥

♥ Vaske sminkekoster og extensions ♥

♥ Bake boller ♥Så slik ser min søndag ut! Jeg bruker søndager til å gjøre husarbeid, vaske sminkekoster og extensions (siden de må tørke) og rydde generelt slik at det er ryddig og klart for en ny uke i morgen. Når alt det er gjort, så skal jeg slappe av og kose meg med å lakkere neglene mine. Jeg ordnet de i går kveld, så det gjenstår bare litt farge og glitter. Ellers skjer det ikke så mye mer, å det er godt! Jeg skulle virkelig ønske at vi hadde mer tid hjemme denne friperioden..Jeg elsker å være hjemme og kose meg, så jeg kunne tenkt meg å bare vært husmor for resten av livet mitt! Vi reiser på jobb igjen på tirsdag, i tillegg så var vi jo i Istanbul i en hel uke, så jeg føler ikke at vi har fått vært så mye hjemme:-( Heldigvis blir denne jobb perioden roligere enn midt på sommeren i fellesferien, så det går fint.SAMSUNG CSCJeg ønsker dere alle en kjempe fin søndag i hvert fall! Jeg kjenner meg i blogg humør i dag, så vi blogges nok om ikke så lenge!♥ 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg