Lunsj med de beste

Hei! 

Nå har jeg endelig fått satt meg ned etter en hektisk dag. Vi reiser jo i morgen, så det er litt som skal gjøres som å vaske, vaske klær og pakke etc. Likevel så tok jeg meg tid til å spise lunsj med de beste jeg vet om, Mamma og søsteren min. Vi spiste lunsj på La Scala i Sandefjord, og det var så koselig! Jeg hadde ikke spist noe særlig til frokost, så det smakte helt fantastisk med en omelett i 12 tiden på brygga.  Jeg har ikke sett mammaen min eller søsteren min på kjempe lenge, så det var så godt å se dem igjen, klemme dem og snakke med dem. De er så viktige for meg! Nå reiser jeg jo i tillegg vekk enda en uke, så er det ikke så lenge til før vi skal på sjøen igjen… Men før det så skal jeg tilbringe den siste helgen hjemme med dem da F skal avgårde. SAMSUNG CSC
I tillegg til lunsj, så hadde jeg vippe time 13:00. Da fikk jeg fylt på vippene mine og gjort meg fin før vi reiser. Jeg syntes det er litt viktig å føle seg fin, spesielt når jeg vet at jeg skal ligge og ha vondt i en ukes tid med bandasje i ansiktet. Jeg kan garantere dere at jeg har vippeextensions den dagen jeg føder liksom, haha! Etter vippe timen kjørte jeg hjem til mamma for å hilse på og kose ihjel Mix, herreguuuuud så godt det var å klemme han flat igjen. Savner hunden min♥ (mamma sin) Etter det låste jeg meg inn til søsteren min for å hente hunden hennes (crazy hund familie), så gikk jeg en liten tur med den siden søs jobber kveld. Kjempe koselig! 
Fine familien min♥

Nå skal jeg samle krefter for å begynne på mat, rydde litt og pakke ferdig. Det er helt uvirkelig at vi reiser i morgen tidlig, jeg føler meg ikke klar for det egentlig, så det er spennende og skremmende på samme tid. Men jeg er ganske sikker på at jeg er i gode hender, så jeg krysser fingre og tær for å si det sånn! Vi snakkes senere, lots of love.

Blogges ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg