Ansiktsmaske til 889kr

God kveld, alle sammen♥

Dagen i dag har vært så mye mer produktiv enn i går! Not. Neida, jeg har da fått gjort noe. F og jeg fikk plutselig ånden til å støvsuge under sofaen, vaske vegger  og gulv. Så da er i hvert fall det gjort! Vi har nemlig blitt hekta på en Netflix serie som heter “El Chapo” – så for de som likte serien “Narkos”, så anbefaler jeg virkelig denne også! Uheldigvis er det bare en sesong ute enda, så vi ble ferdige med hele serien i stad. Derfor kom F seg på trening og jeg kom meg opp på badet for litt selvpleie, hihi! Jeg tror jeg kan dulle med ansikt, kropp og hår hele dagen, det er jo så deilig! Så den siste timen har jeg brukt tiden godt, jeg har tatt ansiktsmaske, fotmaske, håndmaske, tannbleking og nå ordner jeg neglene mine igjen. Når jeg sier igjen, så mener jeg ikke at jeg former dem på nytt, men jeg liker å bytte farge, form og design – så det driver jeg med på kveldene! SAMSUNG CSC
Denne ansiktsmasken fra Estee Lauder koster 889,- kr for 4 pak. Er ikke det sykt? Det er nesten tusen kroner for noe du kaster i søpla etter at du har hatt det i ansiktet i 10-15 minutter? Det er drøyt…Meeeen, den er så utrolig god! Det er første gang jeg prøver ut denne og jeg er overrasket over hvor god den var. Etter å ha tatt den på, så kjenner man virkelig at produktet trekkes inn i huden – for det er ikke noe produkt som renner av og er klissete osv som slike masker vanligvis er. Du kan kjøpe den HER

Før jeg tok på masken tok jeg så klart av all sminken. Jeg bruker sminkefjerner også fra Estee Lauder, de fungerer så bra! I tillegg renser jeg huden med rensevann fra Dior, dette er for å være sikker på at all sminke og smuss er borte. Begge deler har jeg kjøpt på båten. 
SAMSUNG CSC
Masken skal bare være på i 10-15 minutter! Når du tar den av, så masserer du resten av produktet inn i huden. 
SAMSUNG CSC
I tillegg følte jeg for å pleie føttene mine, så det passet bra at jeg hadde en fotmaske på lur! Jeg liker denne bedre enn babyfoot osv siden denne skal du ikke ha på lenger enn 15-20 minutter og det skal heller ikke skyldes av etter bruk, men masseres inn. 
SAMSUNG CSC
Jeg bruker tannbleking fra Ebay av alle steder, de her i Norge fungerer jo ikke! Jeg syntes disse funker og de klistrer seg fast til tennene, så man slipper å få middelet i hele munnen…
SAMSUNG CSC
Denne håndmasken kjøpte jeg på en butikk i Danmark, jeg elsker håndmasker! Hendene mine blir fort tørre siden jeg vasker dem så ofte, spesielt på jobb. Så en slik maske en gang i måneden hjelper hendene mine med å holde seg bløte og fine!
Så! Det er det jeg har gjort den siste tiden, ingenting spennende i dag heller – haha! I morgen reiser vi på jobb igjen, allerede!! Herregud så fort tiden går…Jeg har ikke ord, å neste gang vi kommer hjem skal jeg operere! Omg som jeg gleder meg, og gruer meg….Håper dere har det fint!
Vi blogges ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg