Vi skal på cruise!

God dag alle fine!

Akkurat nå befinner jeg med i Sandefjord hos søsteren min. Vi skal ut å spise middag på en restaurant i Sandefjord sammen. Frode og jeg reiser nemlig på cruise i morgen, jippi!! Det er “bare” to døgns cruise med Color Fantasy, så vi skal ikke så langt avgårde, men jeg gleder meg helt sinnsykt uansett. Vi er jo begge ansatte og får litt rabatter, så derfor tenkte vi å unne oss denne turen. Vi reiser inn til Oslo i morgen, så går båten 14:00. Vi har til og med booket 5-Stjerners suite! Jeg har kun vært på den båten en gang da jeg var 8 år gammel, tror jeg. Jeg var der en gang med pappa og søsteren min, men jeg husker nesten ingenting av det, så jeg tror det kommer til å bli veldig gøy og koselig. SAMSUNG CSC
Vi skal med andre ord på en skikkelig kjæreste tur med suite, champangne, spa og havutsikt. Om vi skal kose oss! 
SAMSUNG CSC
Cruiset varer frem til fredagen, så reiser vi hjem igjen for å ha helgen hjemme før vi skal ut på sjøen igjen. På lørdag skal vi begge i 70 års slag til bestefaren min, så det kommer også til å bli veldig koselig vil jeg tro! 
SAMSUNG CSC
Nå drar vi ut å spiser, så vi blogges senere! ♥

5 kommentarer
    1. Så vakker du er! Håret, kroppen din, alt! 🙂 kommer du til å legge ut før-etter bilde etter operasjonen?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg