Dag 3

Hei! I skrivende stund sitter jeg på hotellsengen med hårkur i håret. Det er ingen hemmelighet at saltvann og sol sliter på håret, så derfor gir jeg det en god runde med pleie på kveldene. Klokken er 18:00 her, så kveld er det vel ikke riktig enda. Men vi har i hvert fall gått opp fra stranden da solen ikke steker lenger, solen går jo ned i 20-21 tiden her, og i tillegg begynte det å bli litt overskyet. I dag har vi bare ligget på stranden utenom en liten tur på markedet for å kjøpe is og en solhatt, ikke noe mer spennende enn det. Det er begrenset over hva vi kan finne på her, men vi koser oss selvom. Vi kan så klart dra på flere utflukter, men vi har det like greit her vi er ved hotellet. I gatene rundt er det fult av butikker og restauranter, så det er mye shopping for de som liker det. SAMSUNG CSC
Vi mimrer allerede tilbake til gårsdagen og hvor fint det var der vi var. Det er ikke slikt i dag for å si det sånn, haha! Hadde det vært litt nærmere og ikke så dyrt å reise dit, så hadde vi garantert gjort det flere ganger, om ikke hver dag.
SAMSUNG CSC
I fjord da jeg var i Tyrkia leste jeg den første boken av “Calendar Girl”, men gadd ikke å kjøpe resten av dem siden jeg sjeldent har tid til å lese. Men siden vi tross av alt har all verdens av tid denne uken, så kjøpte jeg bok nummer to i serien på flyplassen i Oslo. Det angrer jeg ikke på! Det er så fredfullt å lese, spesielt på stranden hvor man hører havet i tillegg. 
SAMSUNG CSC
Dette er bassenget ved hotellet, vi tenkte kanskje å ligge her i morgen siden vi har vært på stranden hver dag. Men som dere kan se, så ligger ikke bassenget langt unna stranden. Det er så deilig å slippe å gå langt for å komme seg fra hotellet til stranden hver dag, så der var vi veldig heldige. 

Planen i dag er nada. Bare slappe av og kose oss, så må vi så klart spise litt senere. Vi bor i leiligheter, så det er fult mulig å lage middag her også. Vi får se! Jeg håper dere alle har det bra og koser dere masse i hvert fall. Jeg leste at det er OBS-varsel for nedbør i Vestfold og Telemark? I morgen er det melt 30 grader og sol her, heh…… Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg