Hei fra Kreta!

Hei alle sammen!

Jeg oppdaterer fra mobilen siden jeg allerede er godt plassert på stranden. Stranden ligger rett foran hotellet, så internettet funker fint herfra! Som jeg har nevnt, så fikk jeg i bursdagsgave av søss å reise på ferie. Så vi dro fra Sandefjord i 05:00 tiden, flyet gikk 08:50, så nå er vi her. Hotellet heter Blue Dome og det virker helt OK så langt. Været er i hvert fall ikke til å klage på, det er 30 grader og litt overskyet, men det passer bra nå som det er første dagen. Vi har planer om å ligge på stranden litt før vi utforsker litt i området rundt og handler litt mat.

Jeg var jo så kul og skulle farge håret blondt selv hjemme… vel, aldri igjen! Etter nesten 5 timer i frisørstolen til min gode venninne Marie, så er fargen i hvert fall noe annet enn gult og orange. Og det er kjempe kort uten extensions, jeg som nettopp hadde begynt å like lengden på mitt eget hår! Faen heller……. nå starter oppdrag selg rettetang/krølltang og bare være snill mot det. Om noen har noen råd om hvordan håret gror fortere, let me know! Men med extensions går det fint! Jeg ville bare si hei, så har jeg med mac'en slik at jeg kan oppdatere dere senere

🙂

3 kommentarer
    1. Gi det masse fukt, og massasjer inn shampoo (hodemassasje elsker hodebunnen din), jeg har en utrolig bra serie som du burde teste ut og den heter Mythic Oil fra Loreal Professional!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg