Date nummer 100

Hei alle fine!

Unnskyldningen denne gangen for å ikke ha oppdatert tidligere er jo at det er tirsdag! Den tirsdagen som kommer hver måned hvor vi pakker, slukker huset og drar på jobb. That´s life. Så med andre ord, jeg er godt plantet på lugaren min. Denne dagen er så sinnsykt stressende, så jeg får nesten ikke tid til å blogge. Jeg hadde lyst i stad, men jeg bestemte meg for å lakke neglene samtidig som jeg pakket og sminket meg, så det resulterte i at neglelakken ble klumpete, flekkete og ja, dere vet når dere drar et hårstrå gjennom våt neglelakk?…Så den måtte av, så på, så av, så på igjen. Så skulle jeg legge et like lag til nå, så plutselig måtte jeg jobbe litt – og da resulterte det i at jeg nå skal ta den av igjen. The struggel!!

Uansett: I går var kjæresten min og jeg på date♥SAMSUNG CSC
Som jeg tidligere har nevnt, så fyller F år mens vi er ombord. Derfor bestemte vi oss for å feire litt i går kveld med å dra ut å spise. Jeg elsker å spise ute, og spesielt sammen med kjæresten min! Vi har sikkert spist ute 80 ganger, i tillegg til kino, bowling og annet kos. Vi kan det å kose oss med andre ord! 
SAMSUNG CSC
Favoritt restauranten min er Big Horn, så det passet midt i blinken at F syntes det var et godt forslag å spise der. Dyrt er det, men det er så verdt det! Jeg spiser alltid hvitløksbrød til forrett, og indrefilet til middag sammen med gratinert brokkoli. Gratinert brokkoli er så sykt godt!! 
SAMSUNG CSC
Frode hadde “Pin pin” eller noe slikt til forrett, det var også skikkelig godt. 
SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC
Ser det ikke godt ut? 
SAMSUNG CSC
I går klarte jeg faktisk å spise opp alt sammen, å det er virkelig ikke ofte skjer. Jeg spiser sjeldent opp det jeg får servert, så F pleier bestandig å spise det opp for meg. Men i går klarte jeg alt, siden det bare er så godt! Jeg er mett enda….
SAMSUNG CSC
Jeg er som sagt ombord og skal jobbe 14 dager. Jeg jobber på natten, som vi si at jeg skal klare å oppdatere dere på morgningene og ettermiddagene! F jobber også natt, så det passer midt i blinken. Det er så godt å jobbe likt, slik at vi kan spise sammen og ha litt fritid sammen. Jeg håper dere har hatt en fin tirsdag og koser dere masse! Å kos dere masse i morgen på 17.Mai!! 

Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg