Sunne proteinpannekaker

Heisann! Soverommet ble så fint i går at jeg har ikke ord! Vi lå ekstra lenge i sengen til morgningen i dag bare fordi det ble så fint♥ Søndager er faktisk en av favoritt dagene mine, det er liksom en unnskyldning til å ligge lenge i sengen, spise sen frokost og bare bli inne for å se på serier og filmer. Mys♥ Anywaays, her om dagen nevnte jeg for dere at jeg fikk pakke i posten som inneholdt proteinpulver og sukrin gold blant annet, som jeg skulle bruke til proteinpannekaker. I dag fikk jeg testet det ut. Jeg fikk oppskriften av søsteren min, og de ble faktisk veldig gode! De smaker veldig banan syntes jeg, så jeg tror jeg skal prøve å lage de uten eller med bare en banan neste gang da jeg ikke er så glad i den smaken…. Men sunne er de i hvert fall!

SAMSUNG CSC
Du trenger:

2-3 bananer 

♥200g havregryn 

♥60g vanilje proteinpulver

3 egg

♥2-3 ss Sukrin gold 

♥Litt kanel og litt vann 

Slik gjør du: 

♥Mos 2-3 bananer i en bakebolle, jeg brukte bare to stk og de smakte veldig banan, så her er det litt smak og behag. 

Tilsett havregryn og egg og rør godt sammen med den moste bananen. 

♥ Tilsett proteinpulver og sukrin og gjerne litt kanel, rør godt rundt.

♥ Når alt er rørt godt sammen, så tilsett litt vann dersom røren er veldig tykk. 
SAMSUNG CSC
La røren hvile i 30 minutter før du steker de som vanlige pannekaker. Bruk en sleiv for å legge litt røre i stekepannen og for de runde. Jeg syntes dette var vanskelig i starten, men de siste jeg stekte ble veldig fine! Øvelse gjør mester. 
SAMSUNG CSC
Pannekakene ble gode slik som de er, så de kan fint spises uten noe på. Smør og brunost passet også bra! Og så klart cottage chees og bær♥​ De passer godt til frokost, lunsj og kveldsmat. Så jeg planlegger å lage et parti (parti??) med proteinpannekaker før jeg skal på sjøen, slik at jeg har litt sunn mat på lugaren.  
SAMSUNG CSC

En vellykket frokost med andre ord. Nå kommer snart søsteren min en tur til Skien, så vi skal gå opp til et “tårn” eller noe sånt her, som er en times tur rett opp, så det blir litt som en treningsøkt! Trening utendørs med søsteren min, kjæresten min og hunden til søss – kan det bli bedre? Don´t think so! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin søndag så lang, så snakkes vi senere! ♥

4 kommentarer

Siste innlegg