Lørdag

Hei dere!

Jeg håper at dere har hatt en fin lørdag. Kjæresten min og jeg har hatt en skikkelig “lørdag” – vi sov lenge, spiste en god frokost, dro på kjøpesenteret for litt shopping, malt og snart skal vi spise en god middag og slappe av på sofaen resten av kvelden. Vi har lenge hatt lyst til å male soverommet, men vi har liksom aldri hatt tid noe som er skikkelig teit, i og med at vi har 14 dager fri hver måned. Men i dag fikk vi altså gjort det! Jeg har holdt det skjult, men soverommet har vært gult! Gult!  Nå er det hvitt og fint, og vi har kjøpt nye, lekre lamper. Så jeg er veldig fornøyd med dagens arbeid. Men det går utrolig mye tid til å male, så derfor har jeg ikke fått oppdatert noe før nå, beklager det…

SAMSUNG CSC
Vi hadde ingen spesielle planer utenom å shoppe litt, og å male. Så vi kjørte litt rundt i lunsj tider, så fikk jeg øye på et loppemarked! Enda en  hemmelighet, jeg elsker loppemarkeder, jeg syntes det er så gøy å se etter gamle skatter. En annen grunn til at jeg elsker det er vel fordi jeg en gang fant en ekte Louis Vuitton veske på et loppemarked, jeg viste så klart at det var en LV veske, det viste neppe han som solgte meg den for 10kr. Jeg løp til bilen med den og gjemte den slik at ingen skulle komme å si at jeg ikke kunne kjøpe den for 10kr, haha! Noen måneder senere solgte jeg den for 3000kr, så det var litt å tjene på den gitt! 
SAMSUNG CSC
I tillegg dro vi innom en bruktbutikk for å titte litt, og det er faktisk masse fint og brukbart! Vi tok med oss eggeglass, en duk og noen fine telys holdere for 50kr! På kjøpesenteret kjøpte vi nattbordslamper og jeg kjøpte hårfarge. Jeg gleder meg så til å få en forandring, men jeg gjør ingenting med det før jeg skal på sjøen – tilfelle det blir helt mislykket, så må jeg ha tilgang til frisør.
SAMSUNG CSC
Jeg skal ikke bli platina igjen, men jeg skal bli blond. Så det blir spennende. Jeg venter på nye extensions, jeg viser dere så klart de! Å ja, jeg har maling på neglene mine…..
Denne hårfargen håper jeg å ende opp med! Jeg syntes at den er så sommerlig og fin, så det passer fint nå som vi nærmer oss sommeren. Jeg beholder de svarte extensionsene, slik at jeg kan farge meg mørk igjen til vinteren. Jeg trives best sånn. Lys om sommeren og mørk om vinteren..Nå skal Frode lage en skikkelig god middag til oss, som jeg gleder meg! Vi blogges senere ♥

Hva syntes du om hårfargen? 
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg