Mitt beste kjøp så langt

God kveld dere!

Jeg er trygt fremme i Skien og har hatt en koselig familie-sammenkomst fra Frode sin side. Så det var koselig! Nå er det endelig kjæreste og sofa tid♥ På vei hit fra Sandefjord var det heftig mye kø, altså hvor kommer alle disse menneskene fra? Jeg brukte 1,5 time fra Sandefjord til Skien sentrum liksom…Jeg hadde ingen stopp, men kjørte feil en gang. I tillegg så snødde det! Det har ikke jeg skrevet meg opp på altså, snø 10 Mai?? Nei, vettuhva. På veien stoppet jeg på Elkjøp siden jeg skulle kjøpe en ny mobil til mormor – hun havnet på Iphone SE, den skulle vist være veldig bra og ikke minst billig!SAMSUNG CSC
I tillegg til det så har jeg ønsket meg en ny klokke lenge. Jeg har en fin guess klokke som jeg bruker daglig, men da jeg fikk fitbit av kjæresten min til jul, ble jeg skikkelig fan av aktivitets klokker! Jeg har hørt mye bra om Apple watch og har lest en del opp på de. Valget falt på Apple watch series 1, og jeg er så fornøyd! 
SAMSUNG CSC
Den er kjempe fin syntes jeg! For de som ikke har vært borte i slike klokker (som jeg aldri har vært), så kan man ringe med de, sende meldinger, Facebook, bestille pizza, alt av aktivitet registreres, vips, Lifesum, Dnb og mye mer. Jeg syntes det er skikkelig kult!

Så dette er definitivt det beste kjøpet mitt så langt i 2017. Jeg kommer til å bruke denne klokken hver eneste dag, det er jeg sikker på. I tillegg er den jo hvit, så den er fresh og stilren nå om sommeren. SAMSUNG CSC
I tillegg til den nye klokken hadde denne fine buksen kommet i posten! Jeg elsket disse buksene da jeg gikk på videregående, så solgte jeg alle jeg hadde, så kjøpte jeg de igjen.. Så nå brukes de til tider, de er veldig behagelige! Nå hadde det kommet en ny modell i hvit, så den passer vel fint inn i sommerkolleksjonen min som henger til pynt i klesskapet. 
SAMSUNG CSC
Jeg gleder meg masse til å prøve den, og bruke den i sommer sammen min nye, hvite klokke. Hihi! Sånt gjør meg glad♥ Nå skal jeg slappe av og bare kose meg sammen med mannen min, så jeg ønsker dere en fin kveld videre!

Vi blogges♥
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg