Dag 2 – Gøteborg

God morgen! 

V har spist en bedre frokost på hotellet og nå skal vi snart sjekke ut. Vi kjører hjem i dag, men før det skal vi være litt turister. Jeg fant forresten ut at det er Victorias secret her, jippi! Jeg elsker de butikkene, så jeg gleder meg skikkelig til å sjekke den ut. Vi skal nyte en god lunsj i solen også skal vi innom Norby senteret før vi kjører videre til Skien. Så når vi er hjemme igjen aner jeg ikke, men det stresser vi ikke med! Det er jo tross av alt ingenting vi må rekke. Været her er ikke å klage på i hvert fall, så her er det shorts og kjole vær♥ I går brukte jeg jumpsuit og joggesko siden vi gikk så mye og tok tross av alt karuseller. Jeg regner med at jeg ville fått rimelig mange blikk om jeg kom i høye heler.. Så joggesko i går, høye heler i dag. Formen min er heldigvis mye bedre i dag, ingenting å klage på, så det er jo bra! 

Jeg ville bare titte innom for å ønske dere en fin lørdag! Vi snakes senere i kveld, når vi er i Norge igjen. Nå skal vi prøve å finne VS! Vi blogges ♥

4 kommentarer
    1. Må bare si at du virker som en bra person og at du er tøff som skriver om hvordan du hadde det før, at du ikke har så mange venner og sånt 🙂 Ønsker deg lkke til med operasjon og alt annet!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg