Gøteborg & Liseberg

SAMSUNG CSC
Hei fra Gøteborg!

Vi har storkost oss så masse i dag at jeg rett og slett ikke har hatt tid til å oppdatere dere tidligere i dag. Vi har vært på farta siden klokken 08:00 til morgningen i dag, og først nå har vi fått kommet oss på hotellet for å endelig hvile litt. Dagen har vært helt perfekt og vi har virkelig hatt det fint. Gradestokken har vist godt over 20 grader og en stekende sol! Så vi har vært kjempe heldige med været. Dagen har vi brukt på Liseberg, alle har vel hørt om det? Kjempe stor fornøyelsespark! Frode og jeg er like glade i karuseller, så det passer oss midt i blinken at vi kan gjøre slike ting sammen! Utrolig nok ble jeg kjempe dårlig etterhvert, jeg ble kvalm, migrene level 10 og rett og slett skikkelig uvel. Det var en kjempe ekkel følelse, vi tok den nye “Loke” blant annet (nesten som Spinspider på tusenfryd) og jeg følte.. ingenting..? Altså, ingenting. Ingen følelser av glede, spenning, men heller ikke redd? Kjempe merkelig syntes jeg, så etter flere timer dro vi til hotellet hvor vi nå ligger å slapper av. 
SAMSUNG CSC
Vi tok klokken 10:00 båten fra Sandefjord, så vi stod opp rundt 06:30 tiden for å ordne oss og pakke. Jeg tror kanskje at grunnen til at jeg ble så dårlig har noe med at jeg bare har sovet 5 timer i natt, jeg har spist lite og drukket lite – så på slutten av dagen var jeg på autopilot. Men kost oss har vi! Vi kjørte rett til Gøteborg, sjekket inn på hotellet og gikk rett ned på Liseberg. Det er “grønn”dag i dag, det vil si at det er lite mennesker på Liseberg, så dersom man liker å kjøre mye, så er det helt perfekt å dra på slike dager! Det lengste vi stod i kø var 10 minutter, helt seriøst! 

Vi kjørte blant annet Helix, Balder, Loke, Lisebergtoget og noen andre ting jeg ikke husker navnet på. Helix og Balder er favorittene mine, det er så gøy! Vi kjørte litt, spiste litt og drakk litt øl, også kjørte vi litt til, burger og øl, så kjørte vi enda litt til og spilte litt før vi dro hjem. Se på “delikat” maten jeg fikk på det ene stedet.. Jeg spurte etter pommes friet, med det solgte de bare “ved siden av”, så da måtte jeg kjøpe en hel rett. Da endte jeg på kyllingbiter, men ingen pommes friet.  Men fire poteter? 
SAMSUNG CSC
Dette er utsikten fra hotellet vi bor på! Vi bor i nest øverste etasje og jeg digger det. Jeg elsker å bo på hotell! Myke senger, hvitt sengetøy og god frokost! Luksus<3 
SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC
Sukkerspinn måtte jeg selvfølgelig også ha. Veldig kvalmende og veldig klissete, hehe! 
SAMSUNG CSC
Vi spiste middag på samme sted som i fjord siden vi syntes det var så godt. Denne gangen derimot. Vi klagde da, for å si det sånn. Det er så sykt kjedelig å få kald mat som har stått lenge, bare se på osten? Jeg som har jobbet på Mc´Donalds i snart to år vet hvordan smeltet ost ser ut altså – denne osten var hard og kald. 
SAMSUNG CSC
Min fine ♥

Med andre ord, en skikkelig vellykket dag! I morgen skal vi hjem igjen, så vi blir her bare en natt. Men vi tenkte kanskje å shoppe litt, utforske litt og spise en bedre lunsj et eller annet sted her. Så det blir sikkert like koselig som denne dagen har vært og jeg gleder meg så mye. Men det jeg gleder meg mest til er å legge hodet på puten. Det er lenge siden jeg har følt meg så ferdig… Så det skal bli godt med litt søvn nå! Men jeg håper dere har det fint og koser dere masse, så blogges vi i morgen! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg