Lunch in my hometown

♥ SOMMERFJORD ♥

Hei dere!

Jeg håper dere har det fint. Jeg kunne ha sagt hei til dere lenge før i dag, men så dukket “ånden” opp. Altså jeg kom i ryddemodus. Dere vet når dere plutselig vil vaske hele huset? Det skjedde for meg da vi kom hjem fra Sandefjord. Vi dro rundt 10-11 tiden og ble frem til 14-15 tiden. Å som vi har kost oss! Grunnen til at vi tok turen var for å levere noe jeg hadde handlet til mamma og søss og bare for å si hei. Vi får jo ikke sett hverandre like mye nå som jeg bor i Skien, så det var veldig godt å se dem begge igjen♥ For ikke å glemme Mix og Tassen (hunden til mamma og til søss) Ååå♥ Jeg trengte å hente noen sommerklær, jeg har jo litt her og litt der – hehe. 

Å for et vær! Vi var virkelig heldige i dag. Gradestokken har vist 27 her i solveggen og bilen viste 21 på det meste, så deilig!! Så vi benyttet anledningen til å spise en lunsj ute i Sandefjord sentrum. Jeg elsker Sandefjord og det er så godt å dra dit til tider for å nyte litt. Skien er flott det også, men Sfj in my♥ Anywaaas, vi spiste på Kafka, jeg spiste cæcar salat sunn som jeg er og Frode spiste burger. Så ble det is til dessert, så jeg er ikke så sunn, for ikke å glemme den donuten jeg spiste til frokost – upsii..

Dagen i dag har med andre ord vært topp! Å i morgen reiser vi jo til Gøteborg og på Liseberg, wii! Jeg satt å tenkte på det i stad, at den jobben vi har er faktisk veldig kjekk – vi har nå fri i 14 dager, vil vi til Liseberg i morgen så gjør vi det, vil vi til Spania på mandag, så gjør vi det, vil vi sove til klokken 16:00 så gjør vi det! Vi kan spise en lunsj som dette når det passer oss og vi kan bare nyte! Så vi kan virkelig ikke klage! Nå vasker Frode bilen slik at den er ren og pen til å cruise ned til Gøteborg i morgen mens jeg slapper av litt etter dagens husvask. Det er så deilig å ha det gjort! Er dere klar over hvor skittent dørhåndtak blir??Vel, mine skinner nå. 

Vi blogges senere ♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg