Årets første

GOOD FOOD MAKES GOOD  DAY


Hei igjen dere! For en fantastisk start på friperioden våres. Da Frode kom hjem fra trening dro vi får å handle litt, blant annet gass til den nye grillen. Vi fant like greit ut at vi skulle innvie både ny grill, ny veranda og nye utemøbler! Så da handlet vi inn det man trenger for en ordentlig god grilling, og det ble utrolig godt. Kjøtt, poteter, sopp og brokkoli, nam! Vellykket med andre ord. Vi kan det å  kose oss for å si det sånn, hehe! Så i dag har både årets første frokost på verandaen og årets første grilling tatt plass! Nå er sommeren rett rundt hjørnet altså. Frode hadde på shorts og jeg hadde høye heler med åpen tå, sommer tegn♥ Jeg fikk også ordnet neglene mine i dag, men jeg har ikke lakket de enda da jeg ikke klarer å finne ut hvilken fare! Men jeg tenker kanskje hvit med litt glitter og bling,bling. Vi får se! Jeg har ikke så mye annet å si akkurat nå, så det får holde med et bildedryss av kvalitets middagen til kjæresten min og meg. 
 SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC
Jeg håper dere har en veldig fin kveld! Vi blogges ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg