ENDELIG SKJER DET

Hei dere!

Dagen min startet med en deilig frokost ute på verandaen! Det var så varmt og solen stekte skikkelig, så Frode og jeg tok like greit med frokosten ut. Åh så mange fine frokoster og måltider vi skal ha der ute. Vi våknet tidlig og kom oss opp før 10 faktisk, det hadde jeg ikke trodd ettersom at vi har jobbet hver dag i 12 dager nå, og vi var våkne til 01:00 ca, i hvert fall jeg… Jeg fikk pakket ut, vasket og handlet – så nå er alt tilbake til normalen her. Blomster fikk jeg også kjøpt i går kveld. Så det var egentlig bare en fryd å våkne i dag. Nå derimot har solen forsvunnet og det er veldig overskyet i Skien, men det går fint likevel. Planen i dag er å handle litt smått, blant annet gass til grillen slik at vi kan få prøvd ut den i dag eller i morgen. I morgen skal vi en tur til Sandefjord og møte familien min, wiii som jeg gleder meg! SAMSUNG CSC
Men til poenget! JEG HAR BESTILT TIME TIL OPERASJON. Og fly! Nå skjer det virkelig dere! Jeg gleder meg så sinnsykt samtidig som en million tanker surrer rundt i hodet mitt. Jeg skal operere meg i et fremmed land av mennesker som ikke forstår språket mitt. Men heldigvis har jeg kontakt med en som jobber der som er svensk, så hun blir å ta oss i mot og hun kunne også bli med på sykehuset dersom jeg trengte det, så det går nok fint. Frode blir med meg, så jeg føler meg i hver fall trygg. Så 27 Juli sitter vi på flyet til Istanbul, operasjonen koster 30 000kr, så det er betraktelig mye mindre enn i Norge. 
SAMSUNG CSC
Klinikken heter Comfort Zone Istanbul. Inkludert i prisen er alt av transport, mat og opphold på privat villa, så tilbudet er fantastisk! Det eneste som kommer utenom er flybillettene, og de var heller ikke billige. Men jeg velger tross av alt å reise i høysesong, så jeg har meg selv å takke. Men jeg kan ikke gjøre det senere for tenk om jeg skal gå skole? Så det får bare bli sånn! Med andre ord, så er jeg overlykkelig! Jeg har ventet så lenge på dette, og jeg kan ikke snu nå. Nå er det bestilt og flyet er bestilt, jeg har fri fra jobb så alt er i orden. Dette er så stort for meg, det er sikkert vanskelig å skjønne, men det betyr så mye det…. 

Vi blogges senere, nå skal jeg ordne neglene også skal vi på shopping! Ønsker dere alle en kjempe fin dag ♥

8 kommentarer

Siste innlegg