HOME SWEET HOME

Hei dere♥

Nå var det lenge siden! Jeg valgte å legge vekk bloggen et par dager siden jeg rett og slett ikke hadde noe motivasjon og ingenting spennende å dele. Ingen innlegg er bedre enn dårlige innlegg? Neida – sånn tenker jeg ikke! Men det har vært en stor seiling, pakking og vasking av lugaren og slike ting i går og i dag – så da har jeg forklart det! Men nå dere, nå er jeg endelig hjemme igjen! Det er så deilig å endelig sitte på sofaen i joggedress og se på tv og kvelden er fremdeles ung! Kveldene er veldig korte på jobb, det er liksom så viktig å komme seg i seng for å få nok timer osv. Men nå har jeg fri i 14 dager og det skal nytes. Uansett: Jeg handlet litt denne gangen også jeg, så jeg tenkte like greit å vise dere denne periodens innkjøp. Det vil bli en fast greia da jeg alltid shopper litt, hihi! SAMSUNG CSC
Denne gangen handlet jeg en del til søss og til mamma. Jeg kjøper så klart det de ber meg om, men de ber meg sjeldent om noe – men denne gangen “slo jeg på stor tromma” Til søss ble det blant annet snus, Bare minerals kit, lip glosser fra dior, foundation og mascara. Mamma ba ikke om noen ting, men jeg har da noen ting på lur – jeg gleder meg skikkelig til å gi det til hun. Jeg blir å besøke søss og mamma neste uke eller kanskje torsdag? Jeg har ikke bestemt meg enda, men Frode og jeg reiser jo en tur til Gøteborg på fredag. 
SAMSUNG CSC
Til meg kjøpte jeg blant annet flere sminkekoster fra “Real Techniques” – de er veldig gode syntes jeg. Negllakk, lipgloss, deo, pudder og mascara ble også med. Som jeg har nevnt femti ganger, så elsker jeg lipglosser og favorittene er disse fra Dior – Dior addict in my ♥
SAMSUNG CSC
Jeg bruker denne deodoranten siden jeg har samme i parfyme, den er kjempe god! Spesielt nå om sommeren. Jeg luktet på den igjen her om dagen (jeg bruker den ikke nå) og den bringer så gode minner! Jeg brukte den i fjord sommer da Frode og jeg ble kjent, så når jeg lukter på den så tenker jeg alltid på det, hihi. 
SAMSUNG CSC
Se så fint da! Dior har så mye fin makeup. Dette puddere er en nyhet i sommerkolleksjonen, så fikk jeg øyet på det og det snek seg med. Jeg har det uten det lyse, altså vanlig “Nude Air” En annen ting jeg ikke tok bildet av, kanskje fordi jeg hadde glemt at jeg hadde kjøpt den? – er en leppestift fra CHANEL. Den er brun og veldig fin. Jeg eier nesten bare lipglosser, så det er gøy med en leppestift også. 
SAMSUNG CSC
Utenom kosmetikk så blir det som regel litt mat også, og godteri og brus…Men jeg tok ikke bildet av all godteriet fordi dere ville fått sjokk, hehe! Neida. Men knekkebrød, smoothie og litt annet spennende. Det er mye interessant i butikkene ombord skjønner dere! Jeg har sett en stund på pesto, salt og oljer, så denne gangen tok jeg det med. Jeg gleder meg skikkelig til å lage mat med de forskjellige. 
SAMSUNG CSC
Så ja, det var periodens innkjøp! Pluss pluss. Nå gjenstår det å pakke ut, rydde litt, varme opp huset og handle litt. Vi har jo aldri noe i kjøleskapet når vi kommer hjem, og det er egentlig litt stress å måtte handle samme dag vi kommer hjem, men det må vi jo bare hvis vi skal ha melk og brød til frokost i morgen… That´s life. Men nå er jeg i hvert fall hjemme og jeg gleder meg masse til mye bedre blogging! 

Vi blogges ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg