Internett problemer

Hei dere!

Det ble veldig sent før jeg fikk til å oppdatere dere, siden det har vært så mye å gjøre i dag og internettet ombord er har klikket for meg. Så jeg blogger fra mobilen, mobilblogging er bedre enn ingen blogging! Denne seilingen er det utrolig mye å gjøre, det har vært helt kaos, men heldigvis har det roet seg nå slik at jeg kan ta en pause. Jeg startet på jobb 07:00 og slutter 21:30, det er lange dager for å si det mildt. Men det går. Snille Frode bestilte hotell i stad, så vi skal altså til Gøteborg på fredag! Vi skal på Liseberg på fredag og sove på hotell frem til lørdag, det blir så koselig. Jeg elsker å reise, bo på hotell og se nye steder. Jeg har vært i Liseberg to ganger før, jeg syntes det er så gøy! Så det gleder jeg meg veldig til, mer om det senere. Jeg håper dere har det fint denne fredagskvelden og koser dere! Jeg skal jobbe videre for å så slenge meg rett i sengen etter det – Jeg.er.sliten.og.trøtt. Vi blogges senere! <3(bildene er fra vi var i Liseberg i fjord)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg