THROWBACK

(Dette innlegget skulle bli publisert i går kveld, men det var problemer med internett, så da kommer det nå!) 

God kveld dere! 

Jeg håper dere har det bra og koser dere denne lørdagskvelden. Kjæresten min og jeg har nettopp fullført en kjempe bra økt! I dag gjorde jeg bare cardio, mens han trente styrke som vanlig. På meg ble det 40 minutter på mølla, 20 minutter på sykkel og 30 min på ellipsemaskin eller hva det heter – og svetten rant! Men deilig var det, og nå kommer den ordentlige sult-følelsen, den har jeg ikke kjent på lenge, så det er et godt tegn. Frode måtte på øvelse nå i kveld, så jeg så muligheten til å grille litt i solariumet vi har ombord. Det er faktisk noe av det beste jeg vet, å høre på musikk og sole meg. Sykt kjedelig egentlig, ikke sant? Men jeg koser meg sånn! Jeg er sikker på at de som er utenfor solariums rommet mitt kan høre leppene mine bevege seg, for jeg synger nemlig med. Frykten min er at jeg engang skal synge på ordentlig, hehe!  Men nå har jeg funnet sengen og begynt å starte lørdagskosen! Så jeg tittet litt på gamle bilder på macen, da fant jeg masse gammelt, hehe! Jeg syntes det er så gøy å se tilbake på gamle bilder av meg selv og se hvordan jeg forandrer meg med tiden. Før var det kun platinablondt hår, selvbruning, løsvipper og løs negler som stod i hodet på meg. Det gjør vel egentlig det enda, men nå er håret helt svart, hehe! Det er litt av en forandring å ha nesten hvitt hår for å så farge det helt svart. Blond kommer jeg nok til å bli igjen, men ikke platina. (Legg merke til at magen min på det øverste bildet er svart! og her var det ikke noe selvbruning engang) 
Disse bildene over la jeg ut på den forrige bloggen min! Det nederst til høyere er fra da jeg var i Tyrkia for noen år siden. 
Altså SE på hånden min på det øverste bildet! At ingen sa ifra??? Jeg var ikke pen-gyllen brun liksom. Jeg var svart (her er det bare selvbruning…) Jeg kjøpte alltid selvbruningssprayen fra Loreal – den funket ganske bra som dere kan se, heh! Men vær forsiktige om dere skal bruke den (som dere også kan se) så får man fort farge og ofte skjolder om man ikke har gjort det før! Jeg anbefaler å ta et lag et par dager før eventet eventuelt, så et til kvelden før – for da dekker du flekkene osv. Pia tipser!  Og øyebrynene mine….Vel, har de i det hele tatt forandret seg lurer jeg på. Øyebryn er det vanskeligste jeg vet om og jeg har vurdert microblading mange ganger, kanskje jeg ender opp med å gjøre det. 
Svart mage en gang til. Begge bildene er faktisk fra samme sted – de tok jeg etter jobb da jeg jobbet på Mc´Donalds! Jeg er fremdeles ansatt, men jeg har ikke kunnet jobbe så mye siden jeg har vært på båten. Men jeg håper å jobbe der igjen snart, det er en super arbeidsplass! Så ja, det var en liten throwback fra meg! Øyevipper, selvbruning, platinablond og negler oppsummerer vel alt – haha, det er godt vi vokser opp(eller?) Det er mange som sier jeg ser eldre ut med mørkt hår, men hvorfor i alle dager vil man se eldre ut? Jeg vil være 20 og se ut som 20 jeg, ikke som 28+! Jeg vil være ung og se ung ut, så jeg syntes ikke det er positivt å få høre sånt jeg. Så klart, er man 20 og ser ut som 14 så er ikke det så kult, men dere skjønner greia….

Har dere forandret dere mye gjennom årene? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg