Oslo next

Hei dere!

Jeg ville bare stikke innom og si hei og god dag. Vi skal straks sette oss i bilen for å kjøre innover mot Oslo. Jeg gruer og gleder meg litt egentlig. Jeg gleder meg veldig til å tilbringe dagen i Oslo sammen med min kjære, men så gruer jeg meg litt for konsultasjonen. Det er bare en samtale, ingen sprøyter eller noe som gjør vondt – men samtidig så er det noe som har gjort meg vondt i veldig, veldig mange år og det er blandende følelser nå som jeg er på vei for å endre på det. Jeg vet som tidligere nevnt ikke om jeg blir å gjøre det i Norge, det har jeg nok et bedre svar på i kveld enn det jeg har nå. Så dere hører vel fra meg igjen i kveld tenker jeg. Konsultasjonen er ikke før 18:30 i kveld, så vi har noen timer i Oslo først. Ingen av oss har vært så mye i Oslo tidligere, så det er gøy å titte litt sammen og kose oss med en bedre middag på Aker brygge – Kos! 

SAMSUNG CSC
Angående den behandlingen jeg hadde forrige mandag, så har jeg et stort sår. Det gror heldigvis, men det er veldig kjedelig å gå rundt med et sår midt i ansiktet….Men men, hva gjør man ikke for skjønnheten? Uansett, så ønsker jeg dere alle en kjempe fin onsdag og jeg håper dere har det fint! Jeg gleder meg til å oppdatere dere i kveld. Blogges ♥

7 kommentarer

Siste innlegg