Tilbake til hverdagen

 Tirsdag ♥

SAMSUNG CSC
Hei dere!

God morgen blir vel litt feil å si, selvom det virker så rett å si det for meg. Jeg våknet i 07:00 tiden av at det var så lyst, men heldigvis sovnet jeg igjen og sov helt frem til 10:00. Da kom broren til Frode på morgen kaffe nesten med en gang, så ble det litt frokost og kaffe sammen med han, så det var koselig. Forresten, har det snødd hos dere i dag også? Her kom det noen fnugg litt tidligere i dag, men det la seg heldigvis ikke og man kan ikke se antydning til snø nå, så det er bra. I dag er det tirsdag og påsken er over, med andre ord – tilbake til hverdagen!

SAMSUNG CSCHverdagen ja, hva er hverdag for meg egentlig som har fri to uker av gangen, hehe. Det vil vel egentlig si shopping? Neida, jeg skal ikke shoppe i dag. For nå skal jeg spare alt jeg kan til neseoperasjon! I morgen er dagen for konsultasjon (ææææ, blandende følelser). Men en bitteliten tur på kjøpesenteret skal vi, vi skal kjøpe en bursdagsgave og nye oppvaskhansker siden mine fine rosa ble ødelagte til morgningen i dag. Jeg ville bare ønske dere en fin tirsdag og lykke til i alle jobber/ skole og hva annet hverdagen bringer!
Vi blogges♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg