Uken som gikk


Ukens opptur – Denne uken har jeg for det meste vært i dokk, jobbet hardt og vært sliten! Så kom jeg hjem på torsdagen og det må vel nesten være oppturen denne uken vil jeg si. Det var selvfølgelig en opptur hver dag klokken 19:00 siden da var vi verdige på jobb og kunne dra ut, jeg shoppet litt, vi spiste masse god mat, godt selskap, mye festing og kos! Så oppturer har det vært mye av. 

Ukens cravings – Her må jeg være ærlig å si Kinder Bueno. Skulle ønske det var avokado eller noe litt sunnere, men den kinder sjokoladen ble jeg helt hekta på da jeg først kom ombord den 21 Mars. Jeg kjøpte med meg to esker hjem også, men nå smaker de liksom ikke så godt lenger? Kanskje jeg har spist meg lei, eller så er det bare omgivelsene ombord. Jeg får lyst på alt der, mens når jeg kommer hjem spiser jeg gjerne appelsin, epler og litt sunnere ting. 

Ukens sang – Ukens sang har vel egentlig vært ” de siste ukene sangen”, jeg elsker den og hører på det hele tiden. Den er så fin! Den heter Take her down av Ruben Young, hør den!! 

Ukens nedtur – Nedturen denne uken var da vi var hele restaurant avdelingen på en mexikansk restaurant og maten var kald! Jeg betalte rundt 600 danske kroner, så nesten 700 kroner for kald mat, karri saus isteden for bernaise og tørt 300gram kjøtt. Det var en skikkelig nedtur. Å da jeg var skrubbsulten en kveld, så skulle hele gjengen spise sushi, å jeg liker ikke sushi…. Men det var masse bra mat på de andre restaurantene vi var på. 


Ukens beste innkjøp – Vel…. I Fredrikshavn ligger vel halve lønnen min igjen, så hva skal jeg plukke ut til ukens innkjøp? Jeg er kjempe fornøyd med sminke settene fra Revolution, sminke kostene, toppen fra H&m, alle produktene, maskene, skoene fra Nelly, bodyene fra Nelly! Jeg er stort sett fornøyd med alt med andre ord 🙂 

Akkurat nå – Akkurat nå sitter jeg på sofaen og er snart klar for å begynne å ordne neglene mine. Etter dokken knakk de fleste helt på slutten, så nå har jeg gått uten noe form for løs negler i to dager? Det føles ut som en evighet selvom neglene mine ber om å få enda flere dager, så klarer jeg det ikke. Jeg hater å gå uten fine negler… I tillegg så skal jeg kåre vinneren av Giveawayen i dag! Så følg med ♥
 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg