Søndag

God morgen og god søndag! 

Jeg ville bare stikke innom og ønske alle sammen en fin søndag. Søndagen er den beste dagen syntes jeg, det er så koselig! Det er for det meste på søndager man går seg en god tur, drar til parken, på kino, bowler, besøker familie og ser på serier. Kos! I dag skal vi en tur til søsteren til Frode, så vi er så godt som på vei ut døren. Hun og samboeren bor i Larvik, så vi tenkte å ta en tur dit også var det snakk om noe med hester – så jeg gleder meg masse! Hest er så koselig, men samtidig så skummelt…Jeg pleide aldri å være redd for hester da jeg var mindre, men de siste gangene søsteren min tok meg med i stallen (i fjord) var jeg faktisk litt redd! Men de var jo enormt store da… Vi snakker elefant store, hehe! Neida.. Ponny er litt mer min ting. Etter Larvik har vi ingen planer, men jeg har funnet ut at jeg skal bake gulrotkake, kanskje trene og ta sol igjen? Hmm…. Vi får se! Frode og jeg har begynt på en serie som heter Iron Fist, så vi blir vel å se den ferdig i kveld. I morgen skal jeg til Sandefjord og besøke familien min, jeg gleder meg sånn! Det er ulempen med å jobbe på sjøen, du er borte fra familien i to uker, i tillegg så bor jeg i Skien og ikke bare kan svippe bort til Sandefjord annenhver dag… Jeg har også en time på en klinikk i morgen, endelig! Mer om det senere. 


Nå må jeg skifte og komme oss avgårde, vi blogges senere! Forresten, bloggtips tas imot med stor takk! Og ikke glem GIVEAWAYEN min som jeg skal trekke vinner på i kveld! Innlegget ligger lenger ned på bloggen! ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg