Favoritt fra CHANEL

CHANEL HYDRA BEAUTY MASK 


God morgen lørdag! Herlige lørdag♥ Jeg starter dagen med en produkt anbefaling til dere! Jeg syntes produkter og kosmetikk er skikkelig gøy, så det blir det mye av på bloggen. Jeg kommer til å anbefale produkter man kan kjøpe på budsjett og noen litt mer eksklusive som for eksempel denne masken fra Chanel. Jeg bruker denne når jeg kjenner at huden min er skikkelig tørr for den gir enormt mye fuktighet. Jeg bruker den ikke daglig da det kan bli litt for mye for meg, men en gang i uken når jeg skal gi huden min det lille ekstra. Jeg påførte den i går kveld før jeg la meg, så nå kjenner jeg at huden min er skikkelig fuktig og myk. Når jeg er ombord på båten er det litt tørrere luft og litt kalk i vannet, så da blir huden min ofte tørr. Da er denne virkelig en redder! 

Jeg har kjøpt masken på båten, den koster mellom 400-600 kroner om jeg husker riktig! Jeg kan ikke finne den på internett utenom Chanel.com, da kan den kjøpes HER

Jeg ønsker alle sammen en kjempe fin lørdag! Vi sov litt lenger i dag, så vi skal spise frokost nå vi. Det er jo lov å kose seg litt ekstra på lørdager! 🙂 Vi blogges♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg