GIVEAWAY

Hei! Noe av det beste som finnes er jo å bli å gi bort ting, syntes i hvert fall jeg. Jeg elsker reaksjonen til mennesker som åpner gaver jeg har kjøpt og se at de blir så glade, så i år skal julegavene være i boks tidlig i hvert fall. Så derfor har jeg lyst til å gi bort en gave til en heldig leser. Giveaway er noe jeg kommer til å fortsette med vil jeg i hvert fall tro, men det er så klart begrenset hva man kan gi bort, hehe. Dette er helt nye, ubrukte produkter som jeg ikke har bruk for, og som bare opptar plassen til de produktene jeg faktisk bruker. 


Gaven består av en XXL Volume hår spray, en anti frezz hår spray, tre ansiktsmasker, smilelap strips, mascara, lipgloss fra Revolution og fra Victorias Secret, løsvipper, hårkur, selvbruning og en leppe – plumper maske. 

Om du har lyst på denne gaven må du kommentere at du er med i kommentarfeltet, så trekker jeg en vinner på søndag/mandag. Legg med mail adresse slik at jeg kan kontakte deg dersom du vinner! 🙂 Så blir gaven sendt dersom vinneren ikke bor i nærheten. 

Lykke til! ♥

19 kommentarer

Siste innlegg