ENDELIG HJEMME

Hei fra Skien! Endelig er vi hjemme og det føles så utrolig godt. Etter 16 dager på sjøen kan jeg vi si oss ganske slitne og klare for å nyte to uker hjemme. Å for et nydelig vær det er! Gradestokken viser 15 grader og solen skinner skikkelig. Helt fantastisk med andre ord, jeg håper det blir sånn de to neste ukene. Men vi bor jo i Norge, så vi vet aldri. Kanskje snøen kommer tilbake? Hope not. I går da vi kom hjem var vi begge så slitne at vi tok en powernap på sofaen før vi drasset oss ut for å handle for å fylle opp kjøleskapet og middag. Med drasset så mener jeg virkelig drasset – jeg orket ikke annet enn Juicy dress, paljett uggs og fleece jakke. Vi fikk uansett handlet inn en god del mat fremover også ble det Kebab til kveldsmat/middag. Det er sikkert ikke så lett å forstå, men etter 16 dager, så er man helt ferdig, så vi orker ikke å begynne å kokkelere og vaske opp osv osv..


I dag har jeg fått pakket ut av kofferten og baggene, så derfor har jeg ikke hatt tid til å oppdatere før nå. Jeg kommer aldri til å ha med meg så masse som det jeg hadde ombord denne gangen igjen, aldri mer. Jeg hadde en koffert, en stor DAY bag, vesken min og en pose, og en tralle med brus. Frode hadde også en bag og noen poser, så vi så virkelig ut som noen som hadde vært utenlands i flere måneder da vi gikk i land igjen. Som dere kan se over, så er det et kaos. Her var det så godt som tomt før jeg pakket ut, det vil si at jeg har med meg alt for masse som jeg virkelig ikke trenger. Men men, sånn er jeg bare 🙂 Å ja. jeg handlet i den nye Taxfree´n i går, den ble kjempe fin! Kjøpte blant annet natt rens fra Estee Lauder som dere kan se på bildet, OPI neglakk, tre mascaraer og en ny Lipgloss fra Dior. 

Utenom å pakke ut og vaske badet, så har vi spist frokost og slappet av med en kopp kaffe/te og kost oss litt på sofaen. Planen i dag er å bytte dekk på bilen til Frode og vaske den. Ellers er timeplanen ganske ren og pen! Litt vasking, planlegging og sånt småtteri blir det nok også. Jeg har fått en del nye klær jeg har lyst til å vise dere, så flere innlegg kommer i løpet av dagen! Nå har jeg jo friiiii og masse blogge tid – JIPPIIII 🙂 

Denne lille elgen passer vel ikke helt inn nå som sommeren kommer, så jeg skal bytte ut litt slikt disse ukene og gjøre huset sommer klart! Jeg elsker interiør og koser meg skikkelig med interiør shopping. 


Disse lyseholderene er det nyeste jeg har kjøpt av interiør i tillegg til den største av Khaler vasen på bildet over. De vasene er jeg helt besatt av, de er så fine og stilrene syntes jeg. 

Nå skal jeg ordne meg og komme meg ut. Senere i dag kjører jeg igang en Giwaway! Så følg med 🙂 Vi blogges ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg