Den siste kvelden


Hei fra meg! Endelig er det den siste kvelden. Fy fader for en slitsom periode dette har vært og bare i dag har jeg sikkert svettet fem liter. Det er så masse å gjøre, men nå ser vi endelig slutten på dette store prosjektet. Hele mannskapet har jobbet hardt og vært kjempe flinke, så nå regner jeg med at alle gleder seg til å gå i land i Larvik i morgen. Jeg gleder meg i hvert fall! Da kommer bloggingen til å bli mye bedre også, Jeg lover:-)  Arbeiderene har gått i land, for i dette øyeblikk er dokken fylt opp og vi er snart klare for å seile mot Hirtshals. Med andre ord, jeg er ferdig med jobbing for i dag, og gleder meg bare til å tilbringe kvelden med gutten min. Kjæresten min er så flink og er med i livbåtene, så han holer på med det atm. De må vi jo så klart ha med oss. 

Uansett! I går kveld var hele restaurant gjengen på en mexikansk restaurant som het Zapata. Det var en sinnsykt god forrett, og ikke minst stor. Takk Gud for at Frode og jeg delte, for jeg hadde ikke orket alt sammen. Stemningen var på topp, vinene var utrolig god, men dessverre var ikke hovedretten like bra. Vi var femten stykker, og alle fikk maten samtidig (pluss poeng for det), men det betyr jo at mange retter har stått og ventet, så potetene min og noen andre sine var kalde og kjøttet mitt var langt ifra medium, det var godt stekt. Så jeg spiste nesten ikke noe av det….Å jo! Jeg bestilte bernaise saus, men fikk karri? Er det sånn i Mexico eller fikk jeg bare feil? Bernaise var det i hvert fall ikke! Men desserten….OMG. Den var så god. Varm belgisk vaffel med is, krem og sjokolade saus, helt sinnsykt god! 

I dag har vi ikke mulighet til å gå på land, for vi skal som sagt seile ganske snart. Så da blir det en rolig kveld ombord. Det er jo masse mat å velge mellom her også! Og treningsrom og solarium( <3 <3 <3) så vi har det bra her. Vi skal ikke klage! Nå skal jeg dusje og krype under dynen og bare slappe av. Jeg er så sliten! Vi blogges senere ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg