perfekt start på uken

God kveld ♥ 

Vi er tilbake på lugaren etter en kjempe koselig tur ute i byen. Solen skinte endelig her i Fredrikshavn, så da benyttet vi oss anledningen til å kose oss litt ekstra. Det ble et par øl (på Frode) utenfor en bar, en tur innom favoritt butikken min “Normal” (ja, jeg handlet enda mer), og en middag på “Bone´s” Jeg var ikke så veldig sulten, så jeg bestilte hvitløksbrød med aioli og pommes frite med bernaise saus. Frode bestilte burger og “ta selv” salatbar og den salaten var så godt! I tillegg fikk han gratis is, så her ble vi virkelig mette. Det er så deilig at vi har muligheten til å dra ut etter jobb, så får vi pustet litt, tatt litt luft og kost oss. I morgen har vi vært her i to uker og da er det bare to dager igjen, jeg gleder meg så! Dagen i dag har vært veldig slitsom.. Vi har gjort enormt masse, men fremdeles er det masse igjen. Med mindre vi blir forsinket i dokk, så er planen å seile til Hirtshals Torsdag, så fra Hirtshals til Larvik med passasjerer 11:45, så går vi i land og hjem 16:30 i Larvik. Så er det 14 dager hjemme før det er 12 dager ombord igjen, og sånn fortsetter det! Det er heldigvis ikke like slitsomt som det det er nå som vi er i dokk, ALT blir gjort liksom, ALT! Tepper blir overalt, toaletter blir byttet, stoler blir malt, hele båten blir malt, butikkene ombygges, nye ting og tank og masse masse annet – det er helt sinnsykt hvor mye som blir gjort i år! Men det blir SÅ bra, og gjett om jeg gleder meg til å handle i taxfree´n på torsdag, hihi♥


Jeg ble nødt til å lage collage med alle bildene, siden de er tatt med Iphone! 

Jeg hadde så lyst på litt snacks, men ikke middag liksom, så da passet dette meg midt i blinken selvom jeg ikke klarte all chipsen. 

Kjæreste kliss ♥

Nå skal jeg dusje, halsmaske, ansiktsmaske, hårmaske og bodylotion! Vi blogges i morgen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg