Innkjøp fra Danmark

Hei fra tidenes dårligste oppdaterer på bloggfronten, men som nevnt hundre ganger før – jeg er på jobb. Er man på jobb, så er man på jobb. I tillegg så skjer det mye etter jobb, så om jeg bare hadde hatt noen timer til i døgnet dere! Men uansett – På lørdag benyttet jeg lunsjen til å løpe (ja,løpe) opp til shopping gaten for å handle inn “Revolution counture kit” som jeg gjerne ville ha før festen i går kveld. Det er mye billigere her enn det det er i Norge, så da kjøpte jeg det like godt her. Settene kostet 89 danske kroner – det er vel mye billigere enn i Norge? I hvert fall litt vet jeg. Så da løp jeg i Juicy joggedressen min kjapt inn på butikken “Normal” for å kjøpe det settet. Utrolig nok havnet det noe mer i handlekurven….? 


Det var ingenting som kostet over 200 kroner, så det var ganske billig der. Billig og bra 🙂 



Denne hår oljen var utrolig god, og bare se hvor fin den er! Hår olje på glassflaske er så mye bedre en plast, hehe. Hals maske, håndmaske, varmebeskyttende, kroppsolje og oval foundation brush var noe av det som ble med hjem. 


Jeg kjøpte både contour kit og golden sugar 2 Rose Gold blush kit, og en sminke kost. Jeg er kjempe fornøyd med begge deler! 


Jeg er ferdig på jobb for i dag, så det friser veldig å legge seg med en gang siden det ikke ble så mange timer søvn i natt. Men det kan hende Frode og jeg går en tur ut for å spise, lufte oss og bare slappe av. Men sjansen for at vi bare blir hjemme er stor. (Tenk at dette er “hjemmet” – en båt som ligger i dokk i Danmark) – Jeg gleder meg så masse til å komme meg hjem! Borte bra, men hjemme best. Jeg har flere avtaler når jeg kommer hjem, neglene skal fikses (av meg selv), jeg skal til en klinikk og ordne noe i ansiktet og jeg skal på konsultasjon!! 

Vi blogges♥

5 kommentarer

Siste innlegg