karma Sushi

-God kveld-

I kveld tenkte vi å bli ombord på båten, trene og bare slappe av (som vi tenker hver kveld) Men så ble det sushi kveld sammen med 13 andre kollegaer. Det ble en koselig og rolig kveld med god selskap. Å herregud for en mat! Det så helt fantastisk ut og smakte enda bedre (sa kollegaene mine) – Jeg er dessverre ikke så fan av Sushi. Jeg skulle ønske det og jeg skal virkelig prøve å like det, men dessverre ikke i kveld. Vi var på Karma Sushi som er en veldig kjent sushi kjede, hvor de virkelig serverer kvalitet mat. Jeg må si jeg syntes synd på kokken når det kom fjorten sultene mennesker inn, for sushi tar jo så enorm lang tid å lage. Men det gikk fint. 


Det ser jo bare helt fantastisk ut? Beklager dårlige bilder, det er Iphone… 


Nå er sminken av, løshåret er hengt vekk og kroppen er plassert i sengen og ligger godt under dynen. Nå er jeg klar for å lade batteriene for morgen dagen, da er det mannskaps fest! Kroppen verker og jeg gleder meg til å reise hjem til egen seng, men nå nærmer vi oss veldig! 

Sov godt ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg