Torsdags date

God kveld ♥

Gårsdagen bestod av litt mye alkohol, så i kveld bestemte vi oss for å rett og slett bare bli på båten og kose oss her. Men det endte opp med at kjæresten min inviterte meg ut på middag. Det takket jeg så klart ja til, så vi gikk ut i 21:00 tiden. Vi endte opp på en italiensk restaurant hvor de serverte for det meste pizza, men også pasta. Jeg er kjempe glad i pastaretter, så på meg ble det Carbonara og på Frode ble det en annen pastarett jeg ikke husker navnet på.. Men utrolig godt og koselig var det i hvert fall, jeg koser meg kjempe masse sammen med kjæresten min! 


Ja, det er litt høydeforskjell. Han er 1.97 og jeg er 1.58, hehe! Jeg har i tillegg på meg høye heler. 

Min fine ♥

Nå skal jeg se ferdig PH, så er det kvelden. Jeg fikk tatt en lang, kjempe deilig dusj og pleid meg med alt av hudprodukter. Kvelds rutinen min tar nesten 30 minutter, så det er litt slitsomt, men kjempe deilig og det finnes ikke noe bedre enn å legge seg i sengen og føle seg vell og fresh syntes i hvert fall jeg. 

Sov godt ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg