Syk

Hei alle fine 🙂 Gårsdagen var veldig hyggelig, god mat og trivelig gjeng. Folk ble fine i farta og stemningen var på topp, meste parten av tiden i hvert fall, hehe! Vi koste oss. Mange gikk på byen i går etter bowlingen, men  det orket ikke jeg. Vi starter på jobb 07:00, og jeg er nødt til å stå opp tidligere enn det for å ordne meg på håret og sminke meg – gutter er heldige der! Så det gadd ikke jeg. Heller ikke kjæresten min, så vi gikk rett tilbake til båten. Da jeg våknet opp til morgningen i dag var jeg så forkjøla! Skikkelig tett i hele hodet og vondt i halsen. Det er så typisk meg, jeg tåler virkelig ingenting. Det har nok mye med at jeg spiser så dårlig som kjæresten min sier, men jeg syntes mat er vanskelig for å være helt ærlig. Så formen er over hodet ikke på topp, men jeg klarer meg veldig fint. Heldigvis har jeg ikke feber eller noe slikt. 


Jeg kom forresten på navnet på den butikken jeg handlet på her om dagen, den heter Normal! Det er så masse fint der av sminke og produkter, så jeg gleder meg masse til å dra dit igjen når lønningen kommer (i morgen) – jippi! Planen var å gjøre det i dag, men det regner…. Og det er kaldt. Ellers er det ikke så mye som skjer her i Fredrikshavn. Det er arbeidere overalt, alt er totalt under oppussing og det er støy og alt som hører til. 

Blogges♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg