Dag 2 i dokk

Hei! Dag 1 er gjennomført og dag 2 er halvveis. Det går fremover! Jeg har veldig lyst til å lage fine innlegg og inspirere, motivere og dele, men det er dessverre ikke så lett disse dagene. Jeg kan i hvert fall love at det blir bedre når jeg kommer hjem. Det er begrenset hvor gøy og interessant det er å lese om at vi teller redningsvester, river tepper og vasker hele båten, hehe. Men det blir så bra! Alt skal gjøres, så jeg gleder meg veldig til vi er ferdige. Enn så lenge får jeg gå i samme antrekk, spise havregryn og drikke zero. 


I går etter jobb var vi en god gjeng som gikk for å spise litt og kose oss. Det ble en tur på pub, og litt pizza og burger. Yummiii. Men i og med at jeg ikker er en skikkelig partyløve, gikk kjæresten min og jeg hjem i 10:00 tiden faktisk! Vi starter uansett på jobb 07:00, så hvorfor la kvelden bli så sinnsykt sen. Tidligere i dag var jeg faktisk på H&M her i Fredrikshavn! Jeg hadde en pause, og neglen min har knekt – så jeg trengte negl lim. HM hadde det ikke, men så kom jeg over et kjempe parfymeri butikk av noe slag! Åh, himmelen! Der var det så masse produkter, sminke og dufter. Masse fra Revolution som jeg har siklet på lenge, men jeg kjøpte det ikke…..Men båten ligger her 8 dager til, så vi får se hva lommeboken bringer. mihiii. Men jeg fikk i hvert fall kjøpt det jeg trengte, + en masse unødvendig dritt som jeg ikke trenger. som en rosa hårbørste for eksempel….:-) 


I kveld skal kanskje kjæresten min og jeg gå en liten tur på land for å titte litt. Jeg vil på matbutikken og handle litt også. Vi har så klart mat ombord, men jeg liker å ha litt små måltider som yoghurt og frukt på lugaren. Det er en ulempe med å jobbe på båt – man får ikke tak i det man vil ha når man seiler, men nå ligger vi jo stille! Nå tenkte jeg å trene litt, så blogges vi senere! Smask ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg