Første dag i dokk

Hei og god mandag! 

I går var det veldig stille fra meg, for jeg hadde en ikke så veldig bra dag. Men det er heldigvis litt bedre i dag, selvom man har en dårlig dag betyr ikke det at jeg har et dårlig liv! Heldigvis har jeg kjæresten min og familien min som kan hjelpe meg på slike dager. I tillegg jobbet jeg i 12,5 timer i går, så jeg var ganske sliten. I dag har vi kommet oss i dokk, altså skipet ligger på land og det kryr av arbeidere, i tillegg at det er et enormt støynivå. Men jeg antar at det er sånn det er å være i dokk – dette er jo min  første gang. Arbeidstiden er fra 7 til 19, så jeg får mulighet til å gå på land hver kveld om jeg vil det – det er jo ganske herlig! Det blir også bowling og fest med hele mannskapet to av dagene. 

Dagens outfit….Inspo?Jeg vet.  

Jeg har sett at det er kjempe temperatur hjemme og at alle vennene mine koser seg ute i solen, så jeg ville bare informere om at jeg skal sitte 12 timer, 10 dager å dekk 3. I alt for store klær og verner sko. Hehe! Det er ikke det som frister mest, men må man så må man. Jeg er jo tross av alt på jobb, så jeg kan ikke klage.

Ønsker alle en kjempe fin mandag og en god start på uken. Vi blogges ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg