In my makeup bag


Hei! Jeg beklager for at ikke jeg får blogget like mye som det jeg ønsker og at det tar litt tid før innleggene kommer ut, men som sagt så jobber jeg natt og jeg er midt ute på havet, så internettet er ikke alltid samarbeidsvillig. I morgen er den siste dagen vi seiler med passasjer, så fra mandag av jobber jeg dag og har kanskje litt bedre tid til å snekre sammen noen litt bedre innlegg. Jeg fikk i går beskjed at jeg skal gå brann runder i dokk, og at vi ikke kan gå i sivile klær – så der røyk den rosa arbeidsbuksa. 

Uansett! Sminke. Sminke er alltid gøy å lese om syntes i hvert fall jeg! Jeg elsker jo sminke og alt annet man kan bruke for å dolle seg opp. Det er en grunn til at jeg har blitt kalt Dolly og Frøken rosa gjennom hele oppveksten. 

Etter at jeg begynte å jobbe på båten har jeg oppgradert sminkevesken litt. Nå er det mer Chanel og Dior isteden for HM pudderet vi alle brukte back in the days.. Jeg syntes produktene fra Chanel er veldig bra, men prisen er kanskje litt i det drøyeste laget. 


Disse øyeskyggene er faktisk fra Ebay! De er kjempe fine og glitrer masse 🙂 

Jeg har ikke med meg all sminken min på jobb, for det blir så masse å bære på. Og jeg får ikke bruk for det heller. Her bruker jeg maks 20 min på å legge sminken min, og jeg gidder ikke pynte på med masse øyeskygge. 

Nå må jeg løpe ned på jobb, vi blogges senere <3 
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg