Nasjonal hundedag!

Hei dere! Jeg håper dere har det fint og koser dere i fin været. 


Jeg der i mot ligger på lugaren… Er det ikke typisk. Før vi gikk ombord var det litt snø, vind og kaldt. Og nå er det så fint vær! Jaja, jeg får håpe været holder seg frem til jeg kommer hjem. Uansett! I dag er det nasjonal hundedag, så da valgte jeg å gi Mix en liten shout out. Han er altså bare verdens beste hund og venn! Han er helt fantastisk og han gir meg så utrolig masse glede. Det båndet vi har er det virkelig ikke mange som kan forstå. Å for de som ikke er hundemennesker så skjønner jeg at det kan høres helt fjernt ut, men de som har hund skjønner nok hva jeg mener. Noen er syke katte mennesker, mens andre er syke hund mennesker. Jeg er syk-alle søte dyr menneske. Jeg har hatt hund helt siden jeg ble født og jeg har lyst til å alltid ha hund. Jeg ble født og oppvokst med Berner Sennen hund og senere tid har vi bare hatt det frem til Mix (som er sønnen til den forrige berneren våres) kom til familien. Han er 5 år nå, men fremdeles en fjomsette valp i hodet. Han er bare best! 


Ellers så går dagene ombord bra. Nå er det bare fire dager igjen før vi skal i dokk, så tror jeg det vil gå fort derifra. Da får man liksom mulighet til å gå på land hver dag, spise litt god mat, bowle og feste litt – så det blir nok bra! Jeg har kjøpt rosa arbeidsbukse og rosa hansker, så jeg er i hvert fall klar, hehe. 

Jeg ønsker alle en fin dag, og husk å gi hundevovva litt ekstra kjærlighet i dag! Jeg sender masse masse klemmer til min lille Mix ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg