Mitt andre hjem

God morgen! Ja, for meg er det faktisk morgen. Jeg jobber natt denne perioden, så det vil si at jeg jobber til 02:30 hver natt og begynner alt fra mellom 12-17 tide, det varierer litt. Så det vil si at jeg sover nesten helt frem til jeg begynner på jobb – det er ulempen ved å jobbe natt. Man får ikke like mye ut av dagen på en måte, men det går. Det er fremdeles noen timer til jeg begynner på jobb i dag, så akkurat nå ligger jeg på sengen og blogger litt, ser på KUWTK, leser blader og spiser Kinder bueno, den er sååå god. Kjæresten min har allerede begynt på jobb, men heldigvis jobber han også natt, så vi får mye tid sammen. Jeg er så glad for å ha han her med meg! 


Lugarene er ikke de største, men de funker veldig fint. Man har det man trenger. Det er litt rart å tenke på at vi tilbringer halve året ombord på båten? 6 måneder i året! Haha, det er sykt, men sånn har det blitt. Jeg trives godt, man får god mat, man slipper å bruke penger på to uker (med mindre man shopper i taxfree´n og fashion shop hver dag), det er godt miljø og siden kjæresten min  er her hver dag med meg har jeg ingenting å klage på. 


Nå tenke jeg å behandle beina mine med Ame pure produktene mine. Det bruker jeg å gjøre annenhver dag, men  jeg må innrømme at jeg ikke alltid orker å gjøre det, så da tenke jeg at jeg heller kan gjøre det nå, enn å gjøre det klokken 03:00 i kveld. Jeg håper alle får en fin dag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg