Pakket og klar

Hei!

Jeg ble nødt til å oppdatere fra mobilen min siden jeg allerede har pakket ned mac'en. Det er alltid litt stress på denne dagen. Jeg reiser jo på jobb i dag! Så dagen har kun bestått av å spise frokost, pakke og ordne seg. Jeg må si det er slitsomt men så fort man er ombord, så går det veldig fint. Da er man liksom igang. Jeg har som sagt med mac'en, så jeg håper på å få oppdatert så ofte jeg får til. Jeg vet at jeg skal jobbe natt – det vil si at jeg er ferdig 02:30 i natt…… ønsker alle en kjempe fin dag! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg