Frokost på sengen

God morgen! ♥


I dag var planen å stå opp litt tidlig for å få gjort litt som skal gjøres før jobb. I morgen er nemlig dagen der igjen hvor jeg reiser på sjøen i fjorten dager. Men klokken ble vist 10:00 før jeg åpnet øynene. Kjæresten min dro på kurs klokken 08:00 i dag, så da tok jeg like greit med meg frokosten opp i sengen igjen. Så nå koser jeg meg med litt frokost og en episode av bloggerne før jeg skal ordne meg og komme igang. Jeg må en tur på Herkules kjøpesenter i dag for å handle inn litt småting. Det er så kjedelig å gå ombord og så finne ut at du har glemt noe viktig som for eksempel rettetangen eller noe som man ikke får tak i ombord, så jeg pleier å begynne å pakke litt i dag, så tar jeg sminke og slike ting i morgen. Denne gangen skal båten i dokk, det vil si at båten skal “på land” for å bli fikset og sjekket og slike ting. Så vi skal kun seile med passasjer den første uken, så blir det masse jobb den siste uken. 


Vi snakkes senere her, så ønsker jeg alle en fin start på uken!
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg