Endelig tilbake!

Hei!

Ååå, jeg er så glad for at jeg endelig har tatt stenget for å begynne å blogge igjen. Planen har lenge vært å opprette bloggen igjen, men når man velger å slette bloggen sin så tar det tre måneder før bloggnavnet blir ledig igjen. Rettere sagt syv måneder* – Jeg har prøvd så mange ganger å opprette bloggen min igjen, men det har tydeligvis vært noe galt med systemet. Men etter tre mailer til blogg.no og tjue forsøk, så gikk det endelig her om dagen. Jeg elsker å blogge og jeg koser meg så med det, og når det er det eneste som har vært i tankene mine etter at jeg sletten den, så følte jeg at det var på tide. Jeg valgte å slette bloggen min for et halvt år siden ca fordi jeg akkurat der og da følte meg så teit og liten. Det ble gjort på impuls og jeg fikk ikke tid til å tenke noe over det – det bare ble sånn. 

Men nå er jeg altså tilbake! Jeg har hatt blogg flere ganger, og sist gang blogget jeg litt over et halvt år, rakk å bli sponset, få et lite nettverk og å havne på topplisten! Så når jeg ser tilbake nå, så angrer jeg veldig på at jeg sluttet. For de som ikke kjenner meg, så heter jeg Pia Dursett Sjølund. Jeg er 19 år og kommer fra Sandefjord hvor jeg har bodd i alle år frem til jeg traff drømmemannen min på sjøen i fjord sommer. Etter en kort stund “flyttet” jeg inn til han i Skien og har for det meste av tiden vært her sammen med han. Det hender så klart jeg reiser til Sandefjord for å besøke venner og familie – Sandefjord er jo hjembyen min! Samboeren min og jeg jobber nemlig sammen på sjøen, vi jobber på Superspeed 2. Jeg har vært så heldig og fått et personlig vikariat, det vil si at jeg jobber for en ansatt som er sykemeldt. Jeg har jobbet “fast” på sjøen siden sommeren ca og jeg trives veldig godt. Jeg jobber 14 dager, så har jeg fri i 14 dager. Det betyr at jeg ikke vil klare å blogge hver dag kanskje, men jeg skal prøve! Jeg har jo enormt med tid de dagene jeg har fri.

Ellers litt informasjon om meg –

 

♥Jeg elsker å shoppe! Så innkjøp av klær, sminke og sko vil dere se veldig mye av fremover! Negler er også en greie jeg har forelsket meg i, jeg ordner alltid neglene mine selv – også andres til tider. Jeg er veldig glad i alt av jente ting, jeg bruker extensions, rosa negler, mye sminke, ofte solarium, høye heler og jeg er veldig sjeldent ustelt offentlig. Det hørtes veldig dumt ut, men med andre ord så er jeg glad i å føle meg vell! 

♥Dyr. Jeg eeeeelsker dyr og jeg kan begynne å gråte bare av tanken på hvor skjønn hunden min (mamma sin) er. Jeg savner den så masse når jeg er i Skien og på sjøen. En ting jeg drømmer om er å bli veterinær, men jeg har lest meg mye opp på det og det er så mange år med studier, lite jobbmuligheter og man sitter igjen med en enorm studiegjeld. Så hvis jeg hadde vunnet i lotto, så skulle jeg virkelig tatt alt av studier for å blitt det – drømmen er å ha så mye penger at jeg kan være veterinær som behandler dyr gratis! For dyrlege er dyrt altså… Så man skal virkelig ikke skaffe seg dyr dersom man ikke har råd. 

♥Jeg har ingen utdannelse så langt, men jeg har fullført videregående skole så jeg har studiespesialisering. Jeg har søkt på Sykepleie skolen, så det kan hende jeg skal studere igjen til høsten. Jeg tok et friår fordi jeg var så utrolig lei av skolen og trengte litt fri. Jeg jobbet på Mc´Donalds ved siden av skolen og beholdt den jobben da jeg sluttet på skolen, så fikk jeg meg sommerjobb på båten og siden det har jeg vært der – og jobbet litt på mcD i mellomtiden. 

♥ Jeg er 1.58 cm høy, svart hår og grønne øyne. Forrige gang jeg blogget var jeg platina blond, men da jeg var i Tyrkia i september i fjord bestemte jeg meg for å farge det brunt, slik at jeg kunne overraske kjæresten min da jeg kom hjem – det ble han! Men brunt hår syntes jeg ikke kler meg, så da farget jeg det svart for en måneds tid siden. Jeg kommer helt klart til å farge meg lysere til sommeren, for jeg trives ikke like godt som mørk. Jeg selv og flere venner sier liksom at jeg “er blond” jeg, å det syntes jeg virkelig. 

Jeg håper dere liker bloggen og vil følge med videre, for det blir absolutt bedre enn snapchat bilder med filter – jeg har bare ikke fått kommet ordentlig igang, men nå måtte jeg bare få sagt hei! 

Mange klemmer ♥

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg