100 squats hver dag

Hei dere!

Jeg håper at dere har det fint <3 Jeg har det greit, men migrenen har vært tilstedet de siste dagene. Det plager meg så sykt, og jeg skjønner seriøst ikke hvorfor den kommer tilbake etter at jeg har tatt piercing mot det. Jeg har det mye mindre enn før, men fremdeles plages jeg av det.. Jeg vurderer å ta botox mot det, er det noen som har prøvd? Det er da altså ikke for å få mindre rynker, men for å slappe av i musklene slik at man ikke får migrene. Jeg tror jeg skal sjekke det opp! Men uansett. Her om bord er jeg mye flinkere til å trene enn hva jeg er hjemme, og det virker som at det kommer til å gå fint denne perioden også. Hele forrige periode tok jeg 100 squats hver eneste dag, og det har jeg gjort til nå også. Det høres kanskje ikke ut som noe big deal, men det blir tungt etter hvert! Jeg får ikke presset inn en hel økt hver dag, men 100 squats får jeg alltid tid til. Har dere noen øvelser som dere gjør hver dag? Jeg skulle gjerne blitt flinkere til å trene litt mage også, så jeg skal prøve å få til noen økter i løpet av uken. Men når jeg først starter å trene så får jeg liksom overtenning og trener dritbra i en uke, så dabber det helt av.. Så jeg tror jeg må gå litt roligere inn for det. 

Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre! Vi blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg