10 ting jeg vil i Juni

God morgen dere!

Nok en morgen hvor solen skinner..Åhh, så nydelig♥ Det gir meg så mye mer energi og humøret mitt skyter i været. Jeg har nettopp vært på Pinterest for å finne bilder til dette innlegget, og det fikk meg mildt sagt til å ville dra på ferie. Jeg har så lyst til å dra til syden, spise masse god mat, masse frukt og is, bade og ligge på hvite strender. Samtidig så er det litt greit å være hjemme i Norge også. Landet våres er jo så fantastisk fint, så jeg er glad for at flere får sett hva vi faktisk bor i. I dag har vi faktisk ingen planer! Det er litt deilig, samtidig som jeg kjenner litt på frykten for å kjede meg. Kan jo hende F og jeg blir å finne på noe, men vi får se! Vi har Tassen på besøk, så jeg skal i hvert fall gå noen turer med han og litt slikt. Jeg har skrevet ned noen punkter med hva jeg ønsker å gjøre i Juni, så her kommer de!En liten funfact, jeg sliter så med forskjellen på Juni og Juli. Jeg får det seriøst aldri inn! Men kanskje det setter seg i år. Hvis noen sier for eksempel at de skal på ferie i juni, så må jeg liksom spørre “er det den måneden som kommer først eller etter?” Åh, I´m so stupid. 

I Juni vil jeg:

Bade mye! Jeg har jo allerede vært ute i sjøen to ganger, og jeg håper på mange fler!

♥ Drikke mye vann! Jeg er veldig flink til å drikke vann og drikker alltid 1-2 liter hver dag, noen ganger mer. Så nå i sommer skal jeg passe på å drikke 3-4 liter om dagen.

Trene. Herregud, denne måneden åpner treningssenterne!! Jeg gleder meg så enormt mye. Jeg kommer til å prøve å være der hver dag, no joke. NÅ har jeg dårlig tid på å finne frem sommerkroppen, haha!♥ Spise sunnere og friskere. Jeg kjenner at det ikke frister med noe som helst tung mat. Jeg vil ikke ha kebab, jeg vil ikke ha hamburgere eller noe som helst annen form for junk. Jeg vil ha friske salater og god grillmat. 

♥ Spise mindre kjøtt. Dette blir ingen problem. Når jeg tenker meg om, så spiser jeg veldig litt kjøtt. Vi er begge bevist på det, så vi klarer oss veldig bra med litt mindre kjøtt. Vi spiser det langt ifra hver dag, så kanskje vi klarer å kutte det enda mer nå i sommer. 

Drikke mindre brus. Jeg drikker cola zero hver dag, og det vil jeg endre på nå i Juni.

Ta mange fine bilder til bloggen og Instagram! Jeg syntes jeg har blitt flinkere til dette i det siste, så da kan det bare gå en vei!

♥Freshe negler. Denne måneden skal jeg få skikkelig fine og freshe sommer negler! Jeg vet enda ikke hvordan jeg ønsker, men det finner jeg nok ut av.

♥ Venner. Jeg savner så å møte venner! Jeg har vært altfor dårlig til å møte venner, så dette skal gjøres noe med! Jeg har allerede planlagt grillings med to venner, et cafèbesøk og et strandbesøk med en god venninne♥

Bli brun naturlig. Når jeg er ferdig med dette innlegget skal jeg legge meg ut i solen. Jeg har fått skrubbet av all selvbruningen, så nå er det på tide å få en fin brunfarge naturlig. Selvbruning er genialt, men jeg foretrekker ekte brunfarge om sommeren.(alle bildene er hentet fra Pinterest)

Åhh, sommer altså! Jeg håper at vi får enda flere slike dager som vi har hatt. Blir sommeren sånn, så gjør det jo ingenting at vi må holde oss innenlands. Som sagt så har vi ingen planer i dag, men jeg planlegger å lage en smoothiebowl til lunsj, gå turer, kanskje bade i Åletjern og litt sånt. Vi får gjøre det beste ut av det! Jeg håper at dere alle får en kjempe fin dag i dag. Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg